Zadnje case me daje obup nad solo. Vsak dan me je strah hodit v solo ker se mi zdi da se mi sosolci posmehujejo. Res me je strah ceprav vem da bi mi moralo biti vseeno zanje ampak nevem zakaj mi kar nemore biti. Res me je strah in me skrbi prosim za pomoc.
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da te je zadnje čase izjemno strah hoditi v šolo. Razlog so sošolci, saj meniš, da se ti posmehujejo. Žal mi je, da to doživljaš in da se moraš s temi občutki dnevno boriti.
Pod posmehovanje lahko štejemo najrazličnejša vedenja – bi morda lahko določila, kako se to posmehovanje kaže? Kakšna konkretna vedenja oz. dogodki? Tako morda lahko nekoliko bolj določiš ali se to posmehovanje zares dogaja ali je morda to le tvoj občutek. V vsakem primeru bi ti tudi predlagala, da se o svojem doživljanju pogovoriš z eno odraslo osebo, ki ji zaupaš. To so lahko starši, razredničarka ali pa svetovalna delavka na tvoji šoli. Tako boš pridobila neko dodatno pomoč. Pomagali ti bodo lahko pri nadaljnjih korakih, da odhod v šolo ne bo več tako težek in se tudi spopadli z morebitnim neprimernim vedenjem, ki se dogaja v tvojem razredu. Kako se ti zdi ta predlog?
Želim ti veliko poguma. Če pa bi imela še kakšno vprašanje, pa mi piši.
Lepo bodi.
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)