Pozdravljeni
Zadnje čase ko imamo v šoli likovno se dogajajo zelo grozne stvari ker ko imamo pouk pridejo v razred in rečejo da bomo zdaj imeli vojno in se začnejo obmetavati z barvicami flumasteri in ko prileti v mene barvica jim vrzem nazaj.Danes ko je uciteljica vsakemu paru na mizo razdelila paket barvic je prvo sosolec zacel v mene metat barvice in potem je njegov prijatelj prisel do mene in vzel barvice iz moje mize in jih vrgel nazaj in obtozil mene da sem jih vrgla jaz potem pa je minilo nekaj casa ker sem se presedla in so mi za trenutek dali mir ker so zacele od spredaj punce metati barvice v njih in so oni nazaj sosolec je prisel do mene in dvignil mizo zraven mene in jo pocasi potiskal proti meni potem se je ustavil ko sem uciteljici povedala ni naredila cisto nic zato zelim vase mnenje kako naj reagiram ob taksnih situacijah in upam da boste cim prej odgovorili
ra
raunatel
kašn pouk likovne pa je to? povej staršem al pa svetovalni delavki, če učitlca ne ukrepa
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Napisala si, da so tvoji sošolci precej nemirni med uro likovne umetnosti in se obmetujejo z barvicami. Sama pri tem ne želiš sodelovati in enkrat se ti je zgodilo, da je sošolec mislil, da si vrgla vanj barvice, pa te je stisnil z mizo. Če prav razumem, se vse to dogaja med poukom likovne umetnosti, ne le med odmorom. Čeprav je učiteljica prisotna, ne odreagira oziroma ne reagira ustrezno.
Seveda imaš pravico, da se med poukom počutiš varno in da ostali učenci ne motijo tvojega sledenja pouku. Prav je, da si ob stiskanju z mizo opozorila učiteljico. Če do spremembe vedenja tvojih sošolcev ne bo prišlo, ko opozoriš učiteljico, ti priporočam, da se o vsem dogajanju pogovoriš s šolsko svetovalno delavko. Prav tako o vsem povej tudi doma staršem, ki se bodo znali ustrezno pogovoriti z dotično učiteljico in razredničarko, če bosta tvoja varnost in delo pri pouku še naprej ogrožena.
Kar se ti dogaja, ni prav; normalno je, da te to moti in si želiš take dogodke zaustaviti. Prav je, da daš sošolcem, ki so moteči, jasno vedeti, da ti gre to na živce in da si želiš med poukom mir. Prav je tudi, da o nemiru obvestiš učiteljico, razredničarko, šolsko svetovalno službo in starše.
Upam, da so se zadeve med tem že umirile, če pa se niso, pa kar pogumno stopi do omenjenih oseb.
Želim ti lepe praznike in umirjeno delo pri likovni umetnosti
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja