jaz nevem kako naj se organiziram ne morem se normalno učiti ali pa imeti predstavitve pred celim razredom ker se ki je večkrat zgodilo da sem se samo zaustavila in nehala govoriti zato so se mi začeli vsi smejati
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da ti težave povzročata učenje in predstavitve pred celotnim oddelkom. Težava po tvojem mnenju izvira iz neprijetne izkušnje. Drži? Verjamem, da si se ob omenjeni izkušnji počutila zelo neprijetno. Izpostavljanje pred množico ljudi je že tako velik izziv, kadar imamo za sabo kakšno negativno izkušnjo, še toliko bolj. Glede na to, da se tovrstnem nastopanju ne boš mogla izogniti, ti svetujem, da razmisliš o sledečem. Kaj misliš, da je bil glavni razlog tvojega neuspeha? Si se pred predstavitvijo pripravljala? Koliko časa si vadila svoj nastop? Katero temo si predstavljala? Si se počutila varno, sprejeto? Kaj pa predstavitve pred to? Kako so potekale? Si se o tem pogovorila z osebami, ki jim zaupaš? Kaj pa z učiteljem/učiteljico? Si vrstnikom povedala, da se zaradi odziva nisi počutila prijetno? Kaj misliš, da bi lahko spremenila (v prihodnje)? Si že kdaj preizkusila “govorni nastop” pred nekom, ki mu zaupaš? Si se oglasila pri svetovalni službi in dobila kakšen nasvet?
Težko rečem, kaj je bistvena težava v tvoji situaciji, saj ne poznam širine zgodbe. Vsekakor bo pomagalo, če se boš o tem pogovorila s kakšnim učiteljem, se pravočasno pripravljala, verjela vase in si zaupala.
Če želiš več informacij, odpri in preberi sledeče prispevke tukaj in tukaj. Verjamem, da bo v teh prispevkih zate kakšen koristen nasvet.
Če boš imela še kakšno vprašanje, pa le napiši.
Lepo bodi in srečno!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike