Z enim fantom sva se vec kot dve leti pogovarjala in me je enkrat pregovoril da sm mu poslala nago sliko sebe. To mu posilja se okoli 20 punc vsakodnevno, baje jih ima shranjene v telefonu prav v galeriji. Pravi da ne kaze nikomur ali posilja. Cez mesec se je pojavil njegov frend k je isto zelel, ubistvu sm bila prisiljena poslati se njemu. Kaj se v tem primeru naredi?? sm prvic v tej situaciji
nevem pa kako lahko to druge sosolke konstantno posiljajo na okoli
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Predlagam, da o tem čim prej poveš v šoli razredničarki. Kar počneta fanta je kaznivo (nagovarjanje in izsiljevanje za pošiljanje golih fotografij). Če sta fanta na vaši šoli, se bo lahko šola pogovorila z njima, če pa ne, pa bo lahko šola ukrepala s prijavo na Policijo.
Svojih golih fotografij pa nikar ne pošiljaj drugim. Ko enkrat tako sliko pošlješ, izgubiš nadzor nad njo. In če kdorkoli zahteva od tebe, da mu pošlji tako sliko, ali celo grozi, takoj prekini stik z njim in povej o tem nekomu od odraslih, ki mu lahko zaupaš.
Marko, Safe.si