V mojem življenju so 2 čudoviti osebi, problem je da sta mi obe všeč in tudi jaz sem obema všeč. Povedal sem obem da se bom odločil v kratkem času katera je zame in naj se ne pogovarjajo z mano do takrat. Res ne vem kako se odločiti in kaj storiti v tem primeru in razumem da sem si kriv sam da se to sploh dogaja :)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Znašel si se v precej nezavidljivi situaciji. Všeč sta ti dve osebi, hkrati pa si tudi ti všeč obema. Zapisal si tudi, da se ti zdita obe čudoviti, zato si predstavljam, da izbira zate ni enostavna.
Najprej bi te rada povprašala, zakaj meniš, da si za situacijo kriv sam? Sami namreč nimamo vpliva na to, kdo nam je všeč. Na svoje doživljanje ne moremo vplivati, smo pa odgovorni za svoja dejanja. Glede na tvojo stisko zaradi te odločitve sklepam, da se te odgovornosti dobro zavedaš.
Glede same odločitve ti žal ne morem dati kakega konkretnega nasveta, saj ne poznam situacije oziroma ne vem, kako dobro poznaš ti osebi. Lahko pa premisliš, katere kvalitete so ti pri partnerju pomembne, za vsako osebo posebej razmisliš, kaj ti je pri njej všeč, morda tudi kaj ti pri njej ne ustreza. Predlagam ti, da si vzameš več časa, ter da zaenkrat ostaneš z obema prijatelj in daš obema priložnost, da ju še bolje spoznaš. Kar se mi zdi še bolj pomembno pa je, da boš na tak način bolje spoznal tudi sebe, česa si želiš, česa si ne želiš, kako se zares počutiš ob njima in podobno.
Kot sem že omenila, ne poznam tvoje situacije, niti kako dobro že poznaš ti osebi, vseeno pa si na spodnji povezavi lahko prebereš nekaj več o sami zaljubljenosti. Morda boš tukaj našel kako iztočnico za svoje razmišljanje: https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/dodaj-article-pazaljubljenostge/
Če imaš še kako vprašanje sem ti seveda na voljo. Sicer ti pa želim poučno raziskovanje sebe in vse dobro v prihodnje!
Amadeja Jurič, dipl. psihologinja (UN)