pozdravljeni,
ze 3 leta sem v enega sošolca in sem mu hotela ze veckrat povedat da mi je všeč napisala sem mu ze par listkov in se mu izpovedala ampak on se ni odzval
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ti je sošolec že dolgo všeč, vendar pa se na tvoja sporočila ne odziva.
Žal to najverjetneje pomeni, da on nima podobnih čustev do tebe. Vem, da je to lahko težko slišati in si nekako vedno želimo, da bi bili všeč osebi, ki nam je pri srcu, ampak v realnosti velikokrat ni tako. Čustev namreč ne moremo kar izsiliti.
Si tudi še zelo mlada in v življenju boš srečala še ogromno ljudi. Sploh ne dvomim, da ne bo med njimi tudi nekdo, ki ti bo še bolj všeč in bo naklonjenost obojestranska. Če pa bi se zares rada prepričala, kakšno mišljenje ima ta fant o tebi, pa ga morda lahko še enkrat direktno vprašaš. Najbolje je, da to narediš nekje na samem, da vaju ne bodo motili drugi ljudje. Če tega nočeš narediti v živo, lahko morda poskusiš tudi preko družbenih omrežij ali sporočila (vendar tu ne boš videla njegove reakcije na vprašanje, ki ti tudi lahko marsikaj pove). Lahko pa za pomoč vprašaš prijatelja ali prijateljico, da ga vpraša namesto tebe.
Ne glede na to, kako se bo izšlo pa ti želim sporočiti predvsem to, da naj se ti z zvezami nikamor ne mudi. Imaš namreč še več kot dovolj časa, da najdeš partnerja s katerim boš res srečna.
Lepo bodi,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)