Pozdravljeni
1. Imam velik problem moja simpatija ko sem se zmenila s prijateljem da mu da bombon.dal mu ga je in začel spraševati od koga je prijatelj pa mu seveda ni povedal.v tistem trenutku sem se pretvarjala kot da to nisem jaz.ali sem ravnala prav?
2. V šoli v naravi sem se zelo družila z njim kot da sva bff.začel mi je zaupati jaz pa sem začela pisati dnevnik o njem in ga pokazala prijateljicam.nato je na neki dan prišel on in me zahec uprašal: bi lahko napisala v tvoj dnevnik da so bosanci čudni? Jaz pa sem to hitro napisala.mislite daje on vame zaljubjen?
Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ dve situaciji, kjer si bila v stiku s svojo simpatijo in sedaj se sprašuješ, ali si ravnala prav ter ali je ta fant vate zaljubljen.
Kar se tiče situacije z bombonom, te lahko popolnoma razumem, zakaj si odreagirala na ta način. Včasih nas je strah, kako bo nekdo, ki nam je pomemben, sprejel naše geste in dejanja. Lahko se pojavi sram, negotovost ali celo strah pred zavrnitvijo. Tvoja reakcija ni bila napačna - v tistem trenutku si se odzvala tako, kot si čutila, da je prav. Če se navežem še na dogodek z dnevnikom – verjamem, da če se nekdo z nami veliko druži, nam zaupa določene stvari in se z nami kdaj pošali, lahko to v nas vzbudi upanje, da smo tej osebi všeč. Vendar pa je težko reči z gotovostjo, ali ta fant vate zaljubljen ali ne. Kot praviš se rad druži s tabo, se zate zanima, kar kaže na to, da uživa v tvoji družbi. Če boš čutila željo, lahko temu fantu tudi odkrito poveš, kaj čutiš do njega. Lepo bi bilo, če bi mu to lahko povedala osebno, v mirnem trenutku, ko sta sama. A če ti je to preveč stresno ali neprijetno, je povsem v redu, da mu svoje občutke zaupaš tudi preko sporočila ali družbenih omrežij. Na ta način mu boš dala priložnost, da ti tudi on pove, če čuti kaj do tebe ali ne.
Želim ti veliko sreče in poguma!
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)