Pozdravljeni,
jaz sem se nekaj casa pogovarjala s fantom ki hodi na naso solo in po mojem mnenju ni med slabsimi. Ko pa sva se pogovarjala sva se kar vredu razumela. Ko pa sem ga videla na hodniku se mi je tudi nasmehnil. A cez nekaj casa sva se samo nehala pogovarjati. On pa ima enega prijatelja ki se je nekaj od njega pogovarjal z mojo prijateljico in ga je res zanimalo kdo je meni vsec. In zdaj nevem kaj naj. Ali naj mu kaj napisem ali ga samo pustim.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Nekaj časa nazaj si se torej pogovarjala s fantom in zdelo se ti je, da pogovor poteka v redu, dokler ni kar nekako izzvenel. Kasneje si izvedela, da je njegov prijatelj o tebi poizvedoval pri prijateljici in sedaj ne veš kaj storiti.
Če te prav razumem s prejšnjim fantom nikoli nista govorila o kakršnemkoli razmerju oz. se vajin pogovor nikoli ni razvil v kaj več? Tudi fant s svojimi besedami ali dejanji ni pokazal, da bi si to želel? Ostala sta torej prijatelja oz. znanca. Potemtakem ne vidim nobenega razloga, da ne bi smela začeti spoznavati drugih fantov, še posebej če ti je nekdo zares všeč. Razumem pa tvojo dilemo, saj se gre za njegovega prijatelja. Če te skrbi, da bi bil morda ta fant ob tem užaljen, bi najbolj jasen odgovor dobila, če bi ga kar direktno vprašala, kako bi se ob tem počutil. Morda pa lahko začneš tudi pri prijatelju in prosiš prijateljico, s katero se je pogovarjal, naj se pri njemu pozanima, zakaj ga je zanimalo kdo ti je všeč ter kaj si on misli o tebi.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj malo v pomoč.
Želim ti veliko poguma,
Nika Koder, mag. psihologije
• Re
Red Rose
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.