Čau!
Vprašanje imam, glede fanta. Dajmo mu ime 13. Torej ja, kar dolgo časa mi je bil že všeč, pa ne zaradi izgleda ampak njegovega 'personality-a'. Zares je smešen in ful prijazen. No približno dve leti nazaj, nisem zares prepričana če sem mu bila všeč, ampak vsaj včasih se mi je zazdelo. V šoli v naravi, nevem zakaj, nevem kako je enkrat samo 'randomly' rekel: “Ne nisem v-(moje ime).” In me še pogledal ni. Ja, Od takrat je še bolj mučno med nama. Saj se pogovarjava, pa to, ampak...mi gre včasih na živce, ker se ON več pogovarja z drugimi dekleti, ki jih komaj pozna (so v drugem razredu) kot z mano.
Skratka, VSE moje prijateljice imejo, ali so že imele fanta, ali vsaj fanta , ki je BIL zaljubljen vanjo. In ji je priznal. Še 13, je eni moji prijateljici priznal da mu je bila všeč. In prijateljica ga je seveda zavrnila.
Saj bi vprašala, če je sploh še vredno ugotavljati ali sem mu všeč ali ne, če nekako že vem odgovor.
Saj vem, da bo pravi fant prišel in vse to, ampak velika večina sploh ne pozna občutka, ko tvoje prijateljice ves čas čebljajo o fantih. In Ves čas dobivajo telefonske številke. Samo, rada bi nekoga ki mu ni vseeno zame. Ne, da iščem pozornost ali resnega fanta ampak vsaj nekoga, kateremu sem všeč. In pokaže da, sem nekomu tudi JAZ lahko všeč. Oprostite, preveč 'romcom' knjig berem ki mi dajo preveč upanja.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Red rose, lepo pozdravljena!
Najprej bi izrazil pohvalo, da si zbrala pogum in se obrnila na nas z vprašanjem.
Torej, če prav razumem, ti je že dlje časa všeč fant, ki  ne čuti enako kot ti, želiš pa si vsaj delček naklonjenosti s strani fantov kot jo doživljajo tvoje prijateljice. Dodal bi še, da me veseli, da ti je fant všeč zaradi svoje osebnosti in ne zgolj zaradi izgleda.
Verjamem, da te je vsaj malo prizadelo, ko je 13 nekoliko brezčutno izrekel tiste besede iz šole v naravi, hkrati pa je pomembno da se zavedaš, da njegovo mnenje ne določa tvoje vrednosti kot osebe. Za mladostnico kot si ti, je želja po pozornosti od nasprotnega spola povsem normalna, sestavni del obdobja, v katerem se nahajaš. Opažam pa, da se ob primerjavi s prijateljicami z več izkušnjami v romantičnih zvezah in razpleti romantičnih romanov počutiš nekoliko negotovo in zmedeno.
Ne glede na to, ali si 13 všeč ali ne (meniš sicer da odgovor poznaš), sem glede na tvojo starost prepričan, da boš imela še veliko priložnosti najti, česar si trenutno želiš. V kolikor želiš ostati v odnosu s 13, predlagam, da nadaljuješ brez pričakovanj na ravni prijateljstva in spremljaš kaj se bo zgodilo.
Ne pozabi pa še na vse ostale ljudi v svojem življenju, ki te cenijo takšno kot si in jim ni vseeno zate.
V kolikor imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo!
Lep pozdrav,
Martin Peterka Skobe, dipl. socialni pedagog