Zivijo moje ime je Sky
Strah me je povedati mojim starsem in prijateljem da sem lejsbika ne zelim si da bi me zasovrazili mi lahko stem pomagate? In hvala ce mi boste
Sky
• ku
kuj_neke12345
pozdrauljena. moja sestra je to skrivala 8 let.
dokler ne dobiš resne veze s punco raje tega doma ne povej, saj je možno, da se čez čas tvojo seksualno stanje spremeni.
v primeru, da dobiš resno vezo s punco, pa ti priporočam, da to čimprej poveš. pri moji setri mami ni ravno ugajalo ampak se je čez čas navadila. morali bi sprejet, saj so tvoja družina
upam, da sem ti pomagala <3
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo Sky,
stiska, ki jo omenjaš, je zelo pogosta pri LGBT osebah, v času ko začnejo spoznavati, kdo jih privlači. Ravno zato smo nekaj časa nazaj pripravili prispevek ravno na temo, ki jo omenjaš, v katerega smo vključili nekaj glavnih priporočil, kako se lotiti razkritja družini ali ostalim bližnjim.
Prispevek najdeš tule.
Sicer pa je pri razkritju pogosto pomembno tudi koliko smo stari, koliko smo od staršev še odvisni, kakšen odnos imamo sicer s starši in kakšne vrednote in poglede na svet imajo oni. Nekateri starši so zelo sprejemajoči, drugi žal ne. Če za svoje starše ocenjuješ, da informacije ne bodo dobro sprejeli, je pomembno, da se zavedaš, da ti z razkritjem ni treba hiteti in da je pomembno, da to storiš, ko zase preceniš, da je pravi čas. Morda imaš v svojem prijateljskem krogu koga, za katerega predvidevaš, da je bolj sprejemajoč, zato ti priporočam, da najprej poveš kakšnemu takemu prijatelju oziroma prijateljici. V vsakem primeru pa je pomembno, da razumeš, da nesprejemajoči odzivi niso tam zato, ker bi bilo s tabo nekaj narobe, temveč zato, ker marsikoga spremljajo stereotipi in predsodki do LGBT tematik.
Predlagam, da si več prebereš v priloženem prispevku in srečno na poti razkrivanja, kadarkoli se boš za to že odločila! :)
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
svetovalnica Legebitra