Olja,
jz sm pred parimi meseci ugotovila, da sem bisexualka. Od takrat sm povedala parim ljudem, ki jim zaupam, zadnje čase se mi pa dogaja, da spoloh nevem, ali sem res bisexualka.
nakratko; mela sm crushe tako na fante kot na punce, a večinoma večkrat bolj na fante. moje prve "spolne sanje" so bile, da sem se poljubljala s punco.
Ene dneve se mi dozdeva, da sem straight in da si vse skupaj izmišljujem, spet v drugih se mi dozdeva, da nočem v življenju niti razmerja, druge dneve me bolj privlačijo punce ter na ene semm pa zagledana v vse ljudi, ne glede na spol.
sem zelo zmedena in ne vem, kako se naj opredelim. ta trenutek se opredeljujem kot bisexualka/questoning(se sprašujem o usmerjenosti)
upam da mi boste lahko pomagali.
iskrena hvala. <3
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Najlepša hvala za tvoje vprašanje. Praviš, da prevprašuješ svojo spolno usmerjenost in da se v tem trenutku opredeljuješ kot questioning/biseksualka. Veseli me, da slediš svojim občutkom in si jemlješ prostor za raziskovanje same sebe. Upam tudi, da so te osebe, ki si se jim že razkrila, lepo sprejele in so ti ob tem v oporo.
Žal si lahko na svoje vprašanje odgovoriš le ti sama. V situaciji v kateri si se znašla, vsekakor nisi sama. Prevpraševanje spolne usmerjenosti (in/ali identitete) je proces, ki je zelo individualen in je lahko za vsako_ega drugačen. Pogosto isto definicijo za spolno usmerjenost različne osebe, ki jo uporabljajo, dojemajo celo vsaka na nekoliko drugačen način. Za primer,  nekatere biseksualne osebe v svojem življenju nikoli nimajo spolnih in/ali romantičnih odnosov s partnerji_kami različnih spolov, pa ni njihova spolna usmerjenost zaradi tega nič manj realna ali legitimna.
Da bi lahko prišla do odgovora na tvoje vprašanje, je pomembno, da si odprta za različne možnosti in izkušnje. Spolna usmerjenost je lahko čez življenje tudi fluidna. Zato je pomembno, da si pustiš čas in se poskusiš ne obremenjevati s tem, kateri »predalček« bi ti točno ustrezal. Vsekakor razumem, da imaš željo oziroma potrebo po definiranju, saj nam le to lahko daje občutke varnosti in predvidljivosti.
Za zaključek ti v branje prilagam krajši članek o raziskovanju svoje spolne usmerjenosti z upanjem, da bi ti bil v nadaljnjo pomoč: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/kdo-me-privlaci-raziskovanje-spolne-usmerjenosti/
Z veseljem sem ti na voljo za dodatna vprašanja in ti zaenkrat želim vse dobro in lep dan!
Leopold Štefanič, uni. dipl. pedagog in andragog
svetovalnica Legebitra