Nekaj me zanima. Torej, nikoli nisem imel resne zveze, sem pa bil z nekaj puncami. Potem med korono in še potem nisem imel nič. Spolnih odnosov nisem imel 4 let. Zdaj se videvam z eno, in zadnjič sva prvič seksala. Moja težava je, da mi ni prišlo. Njej je in to mi je najbolj pomembno, bi pa rad da bi tudi meni že s tem ker nekako na nek način povem punci, da mi je všeč. Je res perfektna. Me pa zanima kako se rešim tega, ali mogoče samo nisem bil sproščen ker prej toliko časa nisem seksal ali je to zato, ker sem prej toliko let samo masturbiral in sem navajen visoke stimulacije, ki jo dobim v porno filmih?
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Težko je po eni izkušnji določiti, kaj je razlog, da nisi doživel orgazma. Možna sta vzroka, ki si ju omenil. Mnogokdo se v novih odnosih vsaj na začetku težko sprosti, mogoče si razmišljal tudi o tem, ali bo spolni odnos tvoji novi partnerki všeč in kakšen se ji boš zdel ti. Če si se preveč osredotočal na to med spolnim odnosom, bi to prav lahko bil razlog, zakaj nisi mogel tako uživati. Seveda je možna tudi druga razlaga. Če si dlje časa masturbiral na pornografske vsebine in si orgazem doživel samo na tak način, bi se lahko telo privadilo. Predlagam ti, da poskusita še večkrat in da se opazuješ med spolnim odnosom, da poskusiš ugotoviti, ali si sproščen ter o čem razmišljaš. Če bi lahko bila težava v gledanju pornografskih vsebin, se poskusi samozadovoljevati brez njih, pa morda misli na svojo partnerko in vajino spolnost. Tako boš misli in telo prenavadil in preusmeril na vajin zdajšnji odnos. Če bi se tvoja težava v spolnem odnosu še nekaj časa nadaljevala, lahko poskusiš tudi s samozadovoljevanjem ob partnerki.
Možno je tudi, da si se med spolnim odnosom preveč osredotočal na vrhunec in nisi užival na poti tja. Včasih preveč pozornosti namenimo orgazmu, ki je seveda zelo prijeten, vendar ni nujno dosegljiv prav vsak spolni odnos. In to je popolnoma v redu.
Dobro je tudi, da imaš s partnerko odprt in iskren odnos ter da se o spolnosti pogovarjata. Če dlje časa ne boš doživel orgazma med spolnim odnosom, se o tem pogovori tudi z njo, saj bo mogoče lahko pomagala, da se boš sprostil.
Upam, da ti bo kateri od nasvetov pomagal.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije
Ne
Neki
Hvala za odgovor. Med spolnim odnosom sem užival pač mi je prijetno in vse, iskreno mi je vseeno ali mi pride ali ne. Pač kar me najbolj skrbi je to če ona uživa in zame je najboljše ko ona doživi orgazem, pač to je zame vrhunec in mi je dovolj. Kar pa me skrbi je to, da če se ponavlja bo ona mislila da mi ni všeč oz da ona ni dobra v tem... bolj si želim orgazma zaradi tega.
Uredništvo
Ajda Busija-Novak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
To je dober odnos do spolnosti, verjamem, da se boš kmalu lahko sprostil in polno užival. Če te skrbi, kaj bo tvoja partnerka mislila, ti priporočam, da se pogovoriš o tem kar neposredno z njo. Temo spolnosti je včasih težko načeti s partnerjem, vendar je zelo pomembno, da jo, in to pogosto. S pogovorom o spolnosti namreč spoznamo pričakovanja obeh partnerjev, prav tako pa psihološke raziskave kažejo, da je spoštljiv pogovor o spolnosti (prijetnih in neprijetnih vidikih) povezan z večjim zadovoljstvom s spolnostjo.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije