Oj, ponoči sem jokala v sanjah resnično medtem me je fant zbudil in vprašal da zakaj jočem na glas sem jokala kaj to pomeni ?
Ra
Razlagalec sanj
Poskusi se spomniti, zakaj si jokala v sanjah....
Pomen sanj pa je neko čiščenje na tvoji podzavesti.
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Sprašuješ, kaj pomeni, da si na glas jokala med spanjem. To se ti je zgodilo samo enkrat. Nemogoče je na tej osnovi poiskati pravi vzrok, zato si poglejva nekaj možnih vzrokov.
- Nočne more. Nočne more so žive, moteče sanje, ki lahko povzročijo strah ali tesnobo. Pogosto se zgodijo v REM spanju, ko se možgani pričnejo prebujati in postanejo že bolj aktivni.
- Spalna paraliza. Spalna paraliza je stanje, v katerem oseba ne more premikati telesa ali govoriti. Lahko se pojavi med spanjem ali bujenjem.
- Motnje dihanja med spanjem. Motnje dihanjem med spanjem, kot je apneja v spanju (prekinitev dihanja), lahko povzročijo prekinjanje spanja in jok med spanjem.
- Psihološke težave. Tesnoba, depresija in posttravmatska stresna motnja lahko povzročijo motnje spanja in jok med spanjem.
- Fizična nelagodja. Bolečina, nelagodje ali vročina lahko motijo spanje in povzročijo jok med spanjem.
Tvoj jok med spanjem, do katerega je prišlo enkrat, ni nujno znak za skrb. Najverjetneje je bil vzrok v tem, da si doživljala nočno moro, na katero si reagirala z jokom med spanjem.
Brane But, univ. dipl. psiholog
SN
Hvala vam na odgovor ampak mislim da to ni bla nocna mora ker nisem bla nic prestrašena potena nic sem samo jokala in potem me je fant zbudil med tem....ne spomnem se pa kaj sem sanjala cisto nic se ne spomnem...Lp