Pozdravljeni!
Začele so se šola in ocene. Staršem sem obljubila, da se bom letos potrudila. Ampak sem danes dobila oceno 1 pri enem od predemtov. Starši se derejo name in mi govorijo stvari zaradi katerih bi najraje se spravila iz sveta. Če ti človek reče npr. " Lepa si ali pa pametna si." Si bo človek to zapomnil  tistih parih sekundah ali minutah, če pa ti nekdo reče: " Butasta si, grda si" Si bo pa človek za vedno zapomnil. Tukaj sem dala samo primer. Imela sem že probleme z depresijo in s tem, da bi se ubila. Rezala sem se...V eno sem jokala v šoli, nisem govorila itd..Skoraj bi mi uspelo. Žalostno je bilo edino to, da sem videla starša kako sta žalostna, ko sta ugotovila. Še posebej moja mami, ker je čutvena. Po eni strani ne moreš več po drugi pa vidiš svojo žalostno družino. Pomagajte mi ker nemorem enostavno.. Niti socialni delavki ne smem oditi ne, da bi staršema povedala. Nemorem se več delat, da sem okej ker me bo pokopalo...
lp
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena, draga mladostnica,
hvala za zaupanje. Prejeli smo tvoje sporočilo in ga tudi že poslali svetovalki. Odgovorila ti bo, kakor hitro bo lahko.
Radi bi ti sporočili tudi, da bo v ponedeljek na naši spletni strani aktivno chat svetovanje, na voljo bo psihologinja. Vabimo te, da se priključiš.
Obrneš se lahko tudi na druge vire pomoči: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Vse dobro ti želimo.
Uredništvo To sem jaz
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Močno hvala, da si se obrnila na našo svetovalnico in nam zaupala svojo stisko. Prebrala sem tvoje sporočilo in iz njega je moč čutiti, da si v hudi stiski. Žal mi je, da se ti to dogaja. Smo pa tukaj za tebe, da ti prisluhnemo in pomagamo poiskati pomoč.
Če sem prav razumela iz tvojega zapisa, si se že v preteklosti znašla v zelo hudi stiski. Ali si takrat oz. ste se s starši obrnili na strokovno pomoč? Si mogoče bila na kakšni obravnavi pri psihologu? Če da, ali je možno, da se ponovno obrneš na to osebo za pomoč? V primeru, da še nisi imela strokovne pomoči, ali ste se o tem kdaj pogovarjali s starši? Podobno kot če zbolimo telesno, npr. da imamo trebušno virozo in potrebujemo pomoč zdravnika, tudi ob čustvenih stiskah potrebujemo pomoč strokovnjakov, ki so za to tam. In tako kot lahko vsak zboli za trebušno virozo, se lahko tudi čisto vsak sooči s podobnimi težavami, kot se soočaš tudi ti. Pomembno je, da bi ti čimprej poiskali strokovno pomoč. Kako ti lahko mi pri tem pomagamo – potrebuješ kakšne informacije, npr. kje lahko poiščeš pomoč?
Ko si v zelo hudi stiski, se lahko obrneš na telefone za pomoč v duševni stiski. Prisluhnili bodo tvoji stiski, se o njej s tabo pogovorili, kar lahko vsaj nekoliko olajša stisko. Obrneš se lahko na:
- Tom telefon - 116 111 (Vsak dan od 12. do 20. ure.)
- Klic v duševni stiski - 01 520 99 00 (Vsako noč med 19. in 7. uro.)
- Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik - 116 123 (24 ur na dan.)
Še nekaj informacij, kje lahko poiščeš pomoč, lahko najdeš tudi na naslednji povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/ko-je-stiska-tako-velika-da-ne-ves-kako-naprej/.
Hkrati me pa tudi zanima, kdo si ti onkraj tvoje stiske. V tvojem zapisu sem prebrala, da se soočaš z določenimi izzivi v šoli, ampak kljub temu verjamem, da imaš svoja močna področja, kjer lahko dosežeš veliko. Si že odkrila kakšno področje, ki te res veseli? Imaš kakšen hobi? Kaj rada počneš v prostem času?
Vem, da si morala zbrati kar nekaj moči, da si se obrnila na našo svetovalnico in nam pisala. Slišimo te in skrbi nas za tebe. Vedi, da si vredna ljubezni, spoštovanja in da si zaslužiš življenje, kot si ga ti želiš. Bom zelo hvaležna, če se ponovno oglasiš in odgovoriš na kakšno izmed mojih vprašanj. Tukaj smo za tebe, da ti pomagamo, da skupaj s tabo poiščemo rešitve, da boš lahko zaživela mirnejše in bolj veselo življenje. Če ne želiš, da so tvoja sporočila javno objavljena, lahko prosiš uredništvo, da skrije vsebino sporočila ali pa nam pišeš na e naslov: tosemjaz@nijz.si.
Pošiljam ti en močan objem in upam, da se kmalu ponovno slišimo,
Sara Seršen, mag. psihologije
• Uredništvo
Sara Seršen
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Ne vem, če si uspela prebrati moje prejšnje sporočilo, upam, da si. Skrbi nas za te in bi želela preveriti, kako si? Je kaj boljše? Se je mogoče med tem zgodilo kaj novega?
Hvaležni bomo, če se nam ponovno oglasiš. Smo tu za tebe!
Pošiljam ti en močan objem,
Sara Seršen, mag. psihologije