Sem Jay in preprosto ne morem več
Disforija me je prisilila v to
Ne gre drugače.
Žal mi je, vendar nekomu sem moral povedati.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Pozdravljen Jay,
pravkar smo prebrali tvoje sporočilo.
Poskrbeli bomo, da kmalu prejmeš odgovor strokovnjaka.
Ostani povezan z nami.
Medtem, ko čakaš na odgovor, ti sporočamo še druge vire pomoči v stiski:
https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Lep pozdrav iz uredništva!
• Uredništvo
Katja Košir

Odgovor svetovalke:
Dragi Jay,
pravkar sem iz uredništva prejela tvoje pismo. Pretreslo me je in ti nemudoma odgovarjam, v upanju, da se mi tudi ti čimprej ponovno oglasiš.
Napisal si, da preprosto ne moreš več, svoje pismo pa naslovil s »samomor«. Tvoje pismo berem kot sporočilo, da zelo močno razmišljaš o samomoru oziroma ga celo načrtuješ. Pišeš, da te je v to prisilila disforija. Čeprav ne razumem povsem, ali imaš s tem v mislih močno stisko, ki jo doživljaš, ali pa morda govoriš o disforiji spola, torej stiski zaradi spolne identitete, lahko razumem, da ti je zelo zelo hudo in da ne vidiš izhoda.
Močno hvala za zaupanje. Slišim te in skrbi me zate. Rada bi izvedela več o tem, kaj doživljaš in kako razmišljaš. Rada bi skupaj s tabo razmišljala o tem, kaj lahko narediš, da bo življenje znosnejše. Predvsem pa bi rada najprej slišala tvojo zgodbo: kdo si, kaj se ti dogaja, kako živiš.
Predstavljam si, da si moral zbrati veliko moči, da si nam pisal. Prosim, oglasi se čimprej spet.
V primeru, da ne želiš javno pisati o svoji stiski na forumu, lahko prosiš uredništvo, da skrije vsebino sporočila ali pa nam pišeš na e naslov: tosemjaz@nijz.si.
Čakam na tvoje pismo in močno držim pesti zate,
dr. Katja Košir, univ. dipl. psihologinja
• Qo
Qoc
Hej Jay,
razumem tvojo stisko, vem kako je biti v tej situaciji. Tut sam predobr vem kok bedna je disforija in tut sam sem pisal že taka sporočila. Lahko ti zagotovim, da bo boljše in da je vredno vztrajati. Piši mi na: qocjrh38@gmail.com in se lahko pogovarjava o tem.
• Uredništvo
Katja Košir
Odgovor svetovalke:
Dragi Jay,
upam, da so te sporočila – iz uredništva – moje, od vrstnika – dosegla. Prosim, oglasi se nam, lahko tudi čisto na kratko. Skrbi nas zate.
Vse dobro,
dr. Katja Košir, univ. dipl. psihologinja
• Uredništvo
Petra Tratnjek
Dragi Jay,
radi bi ti bili v oporo, zato ti predlagamo, da vzpostaviš z nami direktni stik tako, da nam pišeš ali nas pokličeš v uredništvo spletne svetovalnice.
e naslov: tosemjaz@nijz.si
telefon: 03 42 51 142
Tu smo zate.
Uredništvo
• Uredništvo
Katja Košir
Odgovor svetovalke:
Dragi Jay,
ne vem, če boš prebral to sporočilo, a vredno je poskusiti. Močno upam, da ti je v preteklih dneh vsaj malo odleglo. Da si morda našel koga, s komer si se lahko pogovoril o tem, kako ti je. Ali pa si morda uspel v kakšni dejavnosti najti vsaj nekaj smisla. Skratka, da je tvoje globoko brezno brezupa posijal vsaj kak sončen žarek. Kadar smo v hudi stiski, se naša perspektiva zelo zoži. In včasih lahko to, da mine nekaj časa, naše dojemanje nekoliko spremeni. Tudi iskren pogovor lahko perspektivo, ki se ta hip morda zdi brezupna, nekoliko razširi. Več o tem lahko prebereš tukaj: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/ko-je-stiska-tako-velika-da-ne-ves-kako-naprej/
Če boš kadarkoli – lahko tudi čez čas – zmogel sporočiti, kako ti gre, ti bomo hvaležni tako jaz kot svetovalka kakor tudi celotno uredništvo To sem jaz. Tudi če se oglasiš čisto na kratko. V teh dneh si močno v naših mislih in nas skrbi zate.
Želim ti miren konec tedna,
dr. Katja Košir, univ. dipl. psihologinja