Zaljubila sem se v fanta, ki prihaja iz konzervativne druzine. moja druzina je zelo odprta in liberalna, zato mi je vcasih zelo tezko. res sem zaljubljena vanga, ampak vcasih se pocutim kot da s tem ko pustim da diskiriminatorno govorijo o dolocenih ljudeh in ne ukrepam, izdajam samo sebe in svoja nacela. Kaj naj naredim?
og
ogledalo
Lahko jih (prijazno) vprasas naj taksnih stvari ne govorijo okoli tebe, ker se zaradi tega pocutis neprijetno. Ce reagirajo negativno je mogoce boljse ce se z njimi ne kregas.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila. Pozorno sem prebrala tvoje sporočilo. Če te prav razumem, ti je težko, ker ima družina tvojega fanta drugačna stališča do določenih tem in te to obremenjuje. Povsem normalno je, da se ne počutiš dobro, ko imaš občutek, da ne ravnaš v skladu s svojimi načeli. Iz tvojega vprašanja opisa lahko razberem, da načela in vedenje družine tvojega fanta negativno vplivajo nate in na vajin odnos. Mi lahko morda zaupaš kaj več o odnosu s fantom, ali si delita podobne poglede in mnenja, imata skupne interese in hobije?
Predlagam ti, da se s fantom odkrito pogovoriš, mu zaupaš, kako se počutiš, kaj te moti in kaj bi si želela. Prisluhni tudi njemu in njegovim občutkom, morda se tudi on ne počuti najbolje. Pri tem ti je lahko pomoč vsebina o asertivni komunikaciji v ljubezenski zvezi: https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/postavljanje-osebnih-meja-v-ljubezenski-zvezi/. Morda imata s fantom različna pogleda na vajin odnos. Možno pa je tudi, da se bosta preko iskrenega pogovora bolje spoznala in vajin odnos izboljšala. Želim ti, da bi situacijo čim bolje razrešila.
Upam, da ti bo odgovor kaj v pomoč. Hvaležna bom, če se še kaj oglasiš. Srečno!
Urška Žerak, mag. psihologije