kako naj povem nekomu ki me je vprasal ce bi sla vn(kot zmenek) da nocem iti z njim vn ampak sezmeraj hocem da ostaneva prijatelja
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Praviš, da te je fant povabil na zmenek, ti pa si tega ne želiš, vendar bi vseeno rada, da ostaneta prijatelja.
S tem ni nič narobe, tvoja odločitev je zrela in kaže na to, da znaš v medosebnih odnosih postavljati meje in prisluhniti svojim čustvom. Vseeno pa je pomembno, da mu to izraziš na jasen in spoštljiv  način, pri tem si lahko pomagaš z jaz stavki in asertivno komunikacijo. Tako je pomembno, da jasno izraziš to, da si ne želiš, da bi se vajino prijateljstvo razvilo v kaj več, hkrati pa mu daš vedeti, da ga spoštuješ in da ceniš vajino prijateljstvo, ter da bi ga rada še naprej vzdrževala. Več o asertivni komunikaciji si lahko prebereš tudi TUKAJ.
V kolikor bo to sprejel in bo pripravljen naprej vzdrževati vajino prijateljstvo je to super,  vendar pa obstaja možnost, da bo razočaran in da bo potreboval nekaj časa za premislek o vsem skupaj in tudi to je povsem v redu, daj mu čas in morda bosta lahko potem nadaljevala z vajinim druženjem. :)
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)