Kaksno izobrazbo ma psiholog ki mu pise univ.dipl. psih.? In kaj dela - lahko zdravi bolezni ali te po pogovoru posle naprej ali kaj dela?
• Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen_a,
oseba, ki ima naziv univ. dipl. psih. ali mag. psih. je nekdo, ki je študiral in diplomiral iz področja psihologije, ki je enopredmetni študij.
Psihologi so torej tisti strokovnjaki, ki so diplomirali, magistrirali ali doktorirali na programu psihologija. Psihologi imajo veliko širokega znanja o različnih duševnih stiskah (od blagih, vsakdanjih do zelo resnih) in lahko posledično pomagajo posamezniku v različnih trenutkih. Velikorat so tudi psihologi tisti, ki opravljajo različna ocenjevanja s pomočjo testov in intervjujev, ki jim pomagajo določiti kaj se s posameznikom dogaja. Če so dodatno usposobljeni lahko izvajajo tudi različne oblike terapije. Velikokrat pa so na voljo za kakšna psihološka svetovanja. Psihologe lahko najdeš na različnih delovnih mestih; na področju zdravstva, šolstva, policije, vojske, v podjetjih itn.
Na tvoje zadnje vprašanje težko čisto konkretno odgovorim, saj je zelo odvisno od posameznika, ki obišče psihologa. Nekoga bo morda napotil naprej (npr. do psihiatra), z nekom pa se bo morda dogovoril, da bo hodil k njemu na svetovanja, medtem ko bo pri nekomu tretjem samo napisal oceno na podlagi testiranja.
Upam, da sem ti približno orisala delo psihologa oz. odgovorila na tvoje vprašanje. Če te še kaj zanima, kar brez oklevanja napiši.
Prijazno te pozdravljam!
Anja Mikl, mag. psihologije
• Za
ZanimaMePsih
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.