Mene psihologija zelo zanima, želela bi si jo študirati, a so omejitve v zadnjih letih mnogo previsoke, da bi se lahko vpisala. Kaj mi lahko svetujete?
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
res je. Omejitve so z vsakim letom ostrejše, tako da lahko pričakujemo, da bo tudi v prihodnje tako. Sicer ne vem, kateri letnik si, ampak če še nisi v zaključnem, lahko še vedno marsikaj narediš glede svojega učnega uspeha in uspeha na maturi. Če potrebuješ kakšen nasvet glede tehnik učenja napiši in ti bomo svetovali.
V kolikor ti ne uspe priti na redni študij psihologije, obstaja tudi možnost izrednega študija, pri katerem omejitve niso tako hude. Prav tako obstaja tudi kar nekaj študijev, ki so sorodni psihologiji (npr. biopsihologija, pedagogika, psihoterapija ...), ki so ti lahko druga izbira.
Lep preostanek počitnic,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike