hej
učasih se sprašujem a je ona sploh vredna mojega časa in ali bi see še mogla ukvarjati z njo in učasih jo imam res zadosti z mano se je skregala zaradi prijateljice ki mi nikoli ni obrnila hrpta a ona se skrega za vsako malenkost kaj naj storim.
vaša Triša
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če prav razumem, pišeš o težavi s prijateljico. Glede na informacije, ki jih lahko razberem iz vprašanja, sklepam, da si s prijateljico v konfliktu in sprašuješ, ali je vredno vzdrževati odnos. Prav tako iz vprašanja sklepam, da so konflikti med vama kar pogosti. Ali imam prav?
Potrebno se je zavedati, da tudi v prijateljskih odnosih pride kdaj do razhajanj in konfliktov, ki jih je potrebno s pogovorom razrešiti. Predlagala bi ti, da najprej pri sebi razmisliš, ali do takšnih konfliktov prihaja pogosto oziroma ali se spori še kar naprej ponavljajo, četudi sta se s prijateljico skušali pogovoriti. V kolikor namreč oceniš, da ti to prijateljstvo ne prinaša zadovoljstva in pozitivnih izkušenj, ni nič narobe, če želiš stik s to prijateljico prekiniti. Včasih smo si z določenimi ljudmi preprosto preveč različni in imamo različen pogled na svet in je zato bolje, da se od njih oddaljimo. Če pa meniš, da obstaja možnost za izboljšanje odnosa, je smiselno, da se s prijateljico pogovoriš in skušata najti skupno rešitev.
Pri razreševanju medosebnih konfliktov je ključno, da ohranjamo spoštljiv odnos. Sta se s prijateljico kdaj pogovorili o tem, kaj pripelje do teh konfliktov? S prijateljico se lahko namreč pogovoriš ter ji poveš, kako se sama počutiš ter kako sama vidiš te konfliktne situacije. Pri tem pa je pomembno, da mirno in jasno poveš, kaj v njenem vedenju te je zmotilo. Pomembno pa je tudi, da svoje stališče skušaš izražati brez obtoževanja ter hkrati prisluhneš tudi prijateljičini plati zgodbe in njenim občutkom, saj lahko isto situacijo vidita drugače in je to morda povod za konflikt. Poskušaj tudi sama razumeti njene občutke in stališča, nato pa lahko skušata poiskati skupne točke vajinih različnih perspektiv in skupne rešitve, če ugotovita, da je to težava.
Ker v tvojem vprašanju nisi podala veliko informacij o sami situaciji, sem ti skušala podati nekaj splošnih nasvetov, ki jih lahko uporabiš v konfliktnih situacijah s prijatelji. Nekaj dodatnih nasvetov lahko najdeš tudi v naslednjem članku: https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/kako-ostajamo-v-dobrih-odnosih-in-razresujemo-konflikte/
Če imaš še kakšno vprašanje, ali pa bi bila pripravljena situacijo podrobneje opisati, ti z veseljem svetujem. Želim ti vse dobro in da bi se neprijetna situacija čim prej razrešila!
Lea Figelj, diplomirana psihologinja (UN)
te
težave
hej, imam cisto enako prjiteljico in enake probleme, nočem se več družiti z njo amak to ni enostavno ker je popularna in me bojo vsi zasovražili