Zdravo.
Imam problem in nevem kaj narediti. Letos sem se na začetku leta v soli kot vedno družila s svojo bff ampak  zdaj se je začela veš čas družiti z drugo. Ni problem v tem da se ne druži več z mano kot se je včasih iskeno tako mi je še bolje ker je bla prej res veš čas z mano in slo mi je že na živce ker je povsod hodla za mano. Zdaj pa se druži z drugo punco ki se obnaša zelo čudno in nevem kaj naj naredim. Navzven zgleda kot da se poznata že ceu lajf čeprav se ne. Ta punca se po cele dneve druži z mojo bff tudi po pouku čeprav moji bff ni dovoljeno ampak je letos začela kršiti pravila zaradi nje. Poleg tega se je spremenilo tudi njeno obnašanje. Moja bff je postala bolj nesramna, začela pa me je tudi izkoriščati npr do mene pride samo še pred testi ko ne razume snovi itd. Nevem kaj naj naredim ali naj se neham sekirat za njo in najdem boljše prijateljice al pa ji povem kaj si mislim?
Hvala za vaš odgovor
Lp Zoja
• He
Hello_1234
Oj
Js bi se na mojem mestu začela družit s kero drugo punco pa bi pomoje tvoja(ex) bff to opazla pa bi se pomoje spet začela družit s tabo. Tko je blo tud z mano.
Lp. Hello_1234
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zoja,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš o svoji najboljši prijateljici, ki se je začela družiti z drugo punco. To, da preživita manj časa skupaj te pravzaprav ne moti preveč, skrbi pa te, kakšen vpliv ima ta punca na tvojo prijateljico. Skupaj dajeta vtis, kot da se poznata že več časa, tvoja prijateljica pa se je v tem času zelo spremenila - krši pravila, je nesramna in ti daje občutek, da te izkorišča. Verjamem, da si v skrbeh, hkrati pa tudi malo jezna in prizadeta, zaradi njenega vedenja.
Sprašuješ, kaj narediti - jo pustiti in si poiskati novo družbo ali ji povedati, kaj si misliš. Predlagam ti, da sama razmisliš, kakšnega odziva bi si želela ti v primeru, da bi bila v njeni situaciji. Bi si želela, da ti tvoja prijateljica pove, da si se spremenila in da jo skrbi zate ali bi raje, da se umakne in pusti, da se še naprej vedeš drugače? V primeru, da se odločiš, da ji poveš svoj mnenje, se moraš seveda zavedati, da obstaja možnost, da tvoje povratne informacije ne bo sprejela na način kot bi si želela. Zato je pomembno, da za pogovor o tem izbereš ustrezen čas in prostor, kjer bosta sami. Pomembno je tudi na kakšen način sporočilo predaš sogovorniku. Tukaj so ti lahko v pomoč "jaz sporočila", kjer izhajaš iz svojega doživljanja situacije. Več o tem si lahko prebereš na povezavi, kjer lahko najdeš tudi delovni list, ki ti pomaga pri tvorjenju jaz sporočila. Če se odločiš za pogovor z njo, ji lahko na spoštljiv način poveš tudi, kako se počutiš, ko se na tebe obrne zgolj pred testi. Pomembno je, da v prijateljskem odnosu sporočamo, kakšno je naše doživljanje, kaj bi si želeli spremeniti in tako omgočimo, da se odnos razvija. Vsekakor pa je dobro imeti v mislih tudi to, da v odnosu večkrat pride do kakšnih ovir, ki jih bodisi premostimo ali pa so previlke in pomembno zaznamujejo naš odnos.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije