Midve z mojo prijateljico Liso sva se danes skregali. Napisala mi je, da sem hinavska in zato sva se res zelo skregali. Na Instagramu me je blokirala. Kaj naj naredim? Lepo prosim za pomoč????
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
M3gan, zdravo!
Če te razumem pravilno, sta se s prijateljico sprli zato, ker te je označila kot hinavsko. Nič nisi zapisala o tem, kaj je bil razlog, da te je zmerjala. Tako bi situacijo lahko vsaj nekoliko lažje razumela. To, da te je prijateljica označila kot hinavsko, je v tebi najbrž sprožilo jezo, žalost in posledično obrambno vedenje, ki je vodilo v spor.
Vsekakor si predstavljam, da ti nastala situacija predstavlja precejšnjo stisko. Spor, še posebej z nekom, ki nam je blizu, nas lahko prizadane še toliko bolj. Trenutno se sprašuješ, kaj lahko storiš oziroma kako naprej. Predvidevam, da si želiš zgladiti ta spor oziroma razrešiti nesoglasja med tabo in tvojo prijateljico.
Glede na to, da te je na spletnih socialnih omrežjih blokirala, si predstavljam, da je edini način za stik s prijateljico v živo? Pa tudi sicer bi ti v vsakem primeru predlagala pogovor v živo. Verjamem, da ti je to trenutno morda težko ali pa se ti zdi celo nemogoče. Kljub temu se mi zdi to najboljši način za razreševanje konfliktov. Vseeno pa moraš nekoliko paziti, kako boš to izvedla.
Na naslednji povezavi najdeš 5 temeljnih načel za učinkovito komunikacijo. Lahko že vnaprej razmisliš kaj in kako želiš prijateljici nekaj sporočiti in pristopiti do nje, hkrati pa naj ti bo to vodilo za nadaljnje reševanje konfliktov oziroma ustrezno komunikacijo.
https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/5-temeljnih-nacel-za-ucinkovito-komuniciranje-ko-smo-v-tezavah/
Glede na to, da je od tega konflitka, ki ga omenjaš, minilo že nekaj dni, me zanima še, ali se je v tem času morda že kaj spremenilo?
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije