#ljubezen
Heey.
Ko sem bila v 8. razredu (zdaj sem 9) sem bila v fanta.
Bil je čudovit, pameten, privlačen, imel je svoje cilje. Jaz pa sem se z vsem srcem zaljubila van. Za valentinovo sem mu dala listek (v roke, bilo je naključje, mogla ga bi dati njemu v omarico pa je on šel k omarici) in od tistega dne sem se skrivala pred njim ter zelo čudno obnašala. ispadla sem glupo če sem iskrena. bila sem otroška. Velikokrat me je gledal in use ampak ni bilo nič. Na valeti je bilo meni zelo hudo. on je odhajal jaz pa nisem imala ne odgovora niti razjasnjenih čustev. Ker sem cele dneve ležala in razmišljala o njem, mi je brat zrihtal njegovo telefonsko. prvo sem ga spraševala navadne stvari on mi je pa direktno odgovarjal. enkrat pa je mami rekla da je brez veze, če ne vem ali odgovarja iz vljudnosti in mi je naročila, če hočem razčistiti čustva naj mu napišem naslednje: ej. če maš kdaj čas se lahk dobiva na igrišču tko prijatlsko. od takrat ni bilo več o njem ne duha ne sluha. Poslala sem mu še nekaj sporočil pa še vedno nič. In ja. enkrat zdaj v devetem razredu sem šla s prijateljico po šoli malo pohaat. in sem vidla njega. odprle so se stare rane. takrat sem začela žret cuker, potem se zaprla v wc in se zjokala. Enkrat sva se videla pri maši. Že spet sva se izogibala drug drugega. Potem pa ko je imel god, sem mu pač kot prijatelsko voščila. pač zdi se mi lepo da mu voščim. Še vedno nobenega odgovora. enkrat je sedel za mojo mami na busu in se je pogovarjal s prijateljico. Uprašala ga je če ima punco in je rekel da za to nima časa. No še vedno mi je lep in vse ampak az ga bi le radea kot prijatela, saj imava veliko skupnih hobijev. oba imava rada konje...
1. moj problem je, da ko se zaljubim se zaljubim z vsem srcem in potem težko prebolim.
2. ali imam sploh še možnost da popravim svoje preteklo vedenje pred njim in se spoprijateljiva? Če ja, kaj mu nej napišem, da bi mogoče začel odgovarjat? osebno ne morem pristopiti do njega.
3. ali naj obupam nad njim in ga pozabim če prav bo zmeraj ostal v mojem spominu.
4.kako nej mu pojasnim da bi rada le prijatelstvo?
5. ali je sploh še možnost, da mi oprosti za vse in začneva prijatelstvo
6. POLEG VSEH TEH VPRAŠANJ BI RADA DODALA. ZASLUŽI SI NAJBOLJŠO PUNCO NA SVETU, KI BO USTREZALA NJEMU, UPAM DA BO IMEL VELIKO DOBRIH PRIJATELJEV (TUDI ČE NE BOM MED NJIMI JAZ) IN DA NAJ BO V ŽIVLJENJU SREČEN. NAJ GA VARUJEJO ANGELI. ZASLUŽI SI VSO SREČO NA SVETU. TUDI ČE NISTE VERNI, VEM DA JE ON, NAJ GA SAM BOG BLAGOSLOVI.
• lu
lucy
že nevem koliko časa čakam na odgovor. prosim če bi kdo odgovoril.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
opravičujemo se ti, ker še vedno čakaš na svoj odgovor. Včasih se zgodi, da pride do manjše zamude pri odgovoru na kakšno vprašanje.
Tvoje vprašanje smo že posredovali svetovalki in kmalu lahko pričakuješ njen odgovor.
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
še z moje strani iskreno oprosti, da si tako dolgo čakala na odgovor.
Če prav razumem, ti je bil lani všeč eno leto starejši fant, žal pa se iz tega odnosa ni razvilo nič več kot bežno prijateljstvo. Sedaj te zanima, kako s fantom vzpostaviti in ohraniti pravi prijateljski odnos ter kako se sprijazniti z dejstvom, da on ne želi nič več od tega.
Glede na to, kar si zapisala, se mi zdi, da fant potrebuje nekaj časa zase. S tem, ko ti na sporočila ni odgovarjal ter se te je izogibal, je jasno pokazal, da si želi nekoliko miru. To seveda ne pomeni, da prijateljski odnos ni mogoč - le nekoliko potrpljenja s tvoje strani zahteva.
V kolikor meniš, da si res pripravljena imeti z njim zgolj prijateljski odnos, potem daj fantu čas, da pozabi na valentinovo sporočilce in nato pristopi do njega ter mu predlagaj druženje. Če pa obstaja še delček tebe, ki upa na kaj več, je tudi zate bolje, da daš ta odnos "na pavzo".
Veseli me, da fantu ne glede na vse želiš vse dobro. Takšne želje so zelo zgovorne - kažejo na to, da si prijazno dekle z dobrimi vrednotami.
Upam, da ti je bil moj odgovor vsaj malo v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, ga brez zadržkov zapiši.
Vse dobro,
Zala Tacol, dipl. socialna pedagoginja
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• lu
lucy
hey.
hvala za odgovor.
Če pomaga na listku za valentinovo ni pisalo nič drugega kot srečno valentinovo.
Enkrat smo imeli predavanje o ljubezni in spolnosti in je ena sošolka vprašala, če se lahko večkrat zalubiš v eno osebo in logično da se lahko. dala je tudi primer, ki je podoben mojemu (da lahko nehaš biti zaljubljen v osebo, če jo dolgo ne vidiš in potem, ko se srečaš se ponovno zaljubiš). To se je meni zgodilo dvakrat pri njemu. Res si želim imeti fanta za prijatelja ampak se bom mogoče spet lahko zaljubila v nega. Vem da nisva za skupaj ampak ja. zanima me pa sledeče:
1. Ali je kaka možnost, da mu bi nekaj napisala in bi mi odgovoril pa Naprimer: oprosti za vse, upam da lahko oprostiš pa obnašala sem  se otroško in ali bi bila lahko mogoče prijatelja? ali kaj podobnega. Prosim pomagajte. In če je odgovor da, čez koliko časa, kdaj bi bil primeren čas da bi mu napisala.
2. on hodi k maši tako da se bi lahko kdaj tudi tam srečevala. ali je to možno ali bi mislil da ga nadlegujem, sem njegova "fenica" ipd.
3. kako naj mu čez čas predlagam "druženje"?
Prosim za bolj direktne ter dopolnjene odgovore ter nasvete, ki bi mi prišli prav, ter vaše mnenje glede situacije.
• Uredništvo
Zala Tacol
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
na bolj konkretna vprašanja seveda lahko prejmeš tudi bolj konkretne odgovore :)
Prav si ugotovila, res se lahko večkrat ponovno zaljubimo v isto osebo. To je lahko prav prijetno dejstvo, v kolikor nam oseba ljubezen vrača, lahko pa je tudi pravo "prekletstvo", če je zaljubljenost zgolj enostranska.
1. Seveda lahko fantu napišeš karkoli, vprašanje je, ali se bo na sporočilo sploh odzval. Zato je pomembno, da mu "pustiš dihati", mu torej pustiš dovolj časa in prostora zase. Kot sem zapisala že prejšnjič - s tem, ko ti na sporočila ni odgovarjal ter se te je izogibal, je jasno pokazal, da si želi nekaj miru. Sama bi se torej pisanju sporočil izognila in bi naslednji korak raje naredila "v živo".
2. Odgovor na drugo vprašanje je seveda JA - nedeljsko druženje se mi zdi super ideja. Predlagam ti, da fanta pozoveš k druženju - predlagaj mu sprehod po maši, kino zvečer, povabi ga na pijačo ... Opazuj, kako se bo na tvoje povabilo odzval. Daj mu vedeti, da ti vajino prijateljstvo veliko pomeni.
3. Fanta k druženju povabiš na enak način, kot bi povabila prijateljico. Pristopiš do njega, ga pozdraviš ter ga vprašaš, ali ima čas za popoldanski sprehod/čaj/obisk kina. Poveš mu lahko, da imaš prost popoldan ter si pomislila, da bi se ob neki dejavnosti lahko nekoliko podružila.
Če te zanima še kaj, sem tukaj.
Veliko sreče,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• lu
lucy
Full vam hvala za odgovor.
Še vedno sem v dilemi, saj situacija je kar nerodna. Po pravici povedano me je strah. Vsak korak naprej je lahko napačen. Poleg tega bi ponavadi moral fant narediti prvi korak. Glede na to, da mi je nehal odgovarjat, ker sem mu napisala če ima kdaj čas, da se lahko dobiva je odgovor na to, da bi mu predlagala druženje brezvezen. Poleg tega si želim jit na isto šolo kot je on. Pa ne zaradi njega, ker mi je dejansko vseeno, ampak si to želim že od 5 razreda. Zdi se mi brez veze, da bi šla na drugo šolo zaradi njega. Polek tega je njegov dan zelo zaseden (velikokrat je na istem busu kot moja mami in je slišala enkrat pogovor) skratka po šoli poje kosilo, se gre učit, ima pol ure frej, se gre spet učit, poje večerjo in se uči dokler ni zaspan. Za punce nima časa, telefona pa skoraj nič ne uporablja. Imava veliko skupnega glede hobijov. Mami je predlagala, da naj mu probam rečti vsaj živjo ko se, če se srečlava, ampak je vsak korak lahko napačen. Nevem. Zmedena sem. Rada bi samo močnega prijatelja, s katerim bi si veliko lahko zaupala. Pa gre vse narobe zaradi mojega otročjega obnašanja v šoli in zaradi enega listka za valentinovo. Zdaj sem bolj zrela. Samo njemu ne morem to pokazat, saj je odšel. Vesela bi bila, da se mu bi lahko iskreno opravičila in mu napisala da sem bila otročja in da če mi da še eno priložnost za prijateljstvo. Pa je itak brez veze, če mu napišem, ker mogoče je blokeral mojo telefonsko številko, ali pa avtomatsko ignorira moja sporočila. Nasvet kakšen?
• lu
lucy
Glejte.
Dala bom malo nerealen primer. če ga avto zbie in umre (oziroma kakršna koli nesreča, ki ti lahko vzame življenje) si ne bom oprostila, če ne zve resnice (kako sem zbrala toliko podatkov, opravičilo za moje obnašanje in prošnja za prijatelstvo). Če pa bi ta korak naredila zdaj in mi nebi odgovoril, bi me bilo sram, vsaj bi mu "vsiljevala" opravičilo in prošnjo. Torej edino kar hočem rečti je, da mi bo v vsakem primeru žal. Mogoče  bi mi bilo celo manj žal če bi vedel resnico, ampak bi mu potem vsiljevala. Ampak potem mu bi dala do konca življenja 100% mir, ker bi vedela, da on ve resnico. Zdaj pa sem v dvomih. Prosim napišite kaj bi naredili vi na mojem mestu. Strah me je vsakega koraka.
• lu
lucy
Lepo prosim za odgovor
• lu
lucy
Včeraj sem ga spet videla.
Bil je s svojo mamo. Pač ker sm glupa koza ne znam odreagirat in nisem pozdravila. Delala sem se da gledam na telefon. Torej sem zpadla glupo. Lahko bi pozdravila in bi vsaj mislil da sem olikana. Fak npo. vedno vse zafrknem. Ampak vedno ko se srečava se srečava v najbolj nepričakovanih trenutkih, ko res misliš, da je navaden lep dan. Jaz ga spoštujem, a del mene hrepeni po prijateljstvu z njim. Toliko imava skupnega in bi lahko vse predebaterala pa sem vse zavzila. vrjetno mu morem dat čas da pozabi in s tem tudi jaz z močno bolečino pozabim nanj. Pač srečevala se bova v srednji šoli pa je vseeno. Očitno nama ni usojeno. Konec je. Ne morm pomagat. Vse kar bom naredila mu bom vsiljevala neka kar noče. Jaz mu želim le da je srečen, pa če je to tako, da se ne poznava pa naj bo.
• lu
lucy
ali lahko prosim dobim odgovor. Mene to muči in žre vsak dan "kaj če ga bom videla"... Mogoče se vam zdi to brezvezno ampak meni ni. In ne pomagate nobenim s tem da mu rečete predlagaj mu druženje. Nevem kolikokrat sem že opisala problem podrobno a ševedno sem v dvomih-celo večjih kakor prej.
Hvala
• Uredništvo
Zala Tacol
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Žal mi je, da si morala na odgovor nekoliko počakati.
Verjamem, da te situacija obremenjuje, muči in žre. Odločitev, kaj storiti v takšnem primeru, res ni enostavna in vse prej kot "brezveze".
Kot si že sama ugotovila, ni enostavnega odgovora na tvoja vprašanja in pravzaprav ni odgovora, ki bi bil pravilen ali napačen. Poglejva vse mogoče situacije:
1. Fantu poveš, da ti je žal za "otročje obnašanje" ter da želiš prijateljski odnos, on pa si tega ne želi in te zavrne.
2. Fantu poveš, da ti je žal za "otročje obnašanje" ter da želiš prijateljski odnos, on to sprejme in začneta graditi odnos.
3. Fantu daš čas in čakaš, če bo on pokazal interes za kakršenkoli odnos.
Katera od teh možnosti se ti zdi v tem trenutku najboljša? Pomembno je, da razmisliš o teh možnostih, nato pa se odločiš in v svoji odločitvi vztrajaš - le tako boš lahko pomirjena sama s seboj in te vprašanja ne bodo več mučila. Torej, če se odločiš na primer za to, da se fantu še enkrat opravičiš, potem sprejmeš posledice, ne glede na to, kakšne bodo. Če se odločiš počakati, ali bo on pokazal interes, potem preprosto in samo čakaš.
Prav si ugotovila, da boš lahko na koncu katerokoli odločitev obžalovala, a žal je tudi obžalovanje del življenja in je občutek, ki se ga moramo naučiti sprejeti.
Predlagam ti, da poskusiš v naslednjih dneh nekoliko bolj podrobno spremljati, kaj čutiš. Pri tem si lahko pomagaš s tehniko poimenovanja čustev, ki je opisana v tem članku.
Svoja čustva opazuj in zapisuj, nato pa čez nekaj dni preberi svoje zapiske. Mogoče boš lahko nato lažje sprejela pomembno odločitev.
Veliko sreče in vztrajnosti,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• lu
lucy
Minilo je veliko časa in spet sem nazaj. Povedala sem mu, da mi je žal in želim samo prijateljstvo in ni nič odgovoril. Mogoče je blokiral mojo številko. Možno je vse. Nekako sem ga poslala v preteklost, vendar pozabit ga ne bom mogla nikoli. Že dolgo se nisva srečala in mogoče je najbolje tako za naju oba. Bojim se, da ko ga bom srečala se bom spet trapasto vedla. Nima veze. Na likovnem krožku sem po naključju se menila z eno iz 6. razreda in ugotovila, da je od nega sestrica. Je zelo zelo prijazna. Rada bi popravila preteklost do njega, pa je nemorem. Rada bi da bi bila prijatelja, pa ga ne morem prisilit. Želim si fanta, da ga bi z zamenjavo prebolela, pa vem, da to ne bi bilo fer do fanta. Rada bi samo vse popravila. Poleg tega želim it na isto srednjo šolo kot je šel on, pa ne zaradi tega ker je on tam pač pa ker si to želim že od petega razreda. Torej ga bom mogla gledat še 5 let. Menepa to žre. Poleg tega je enkrat izavil na avtobusu, na katerem je bila moja mami, ko se je menil s prijateljicami, da nima časa za punco. Rada bi, da bi bil on srčen. Konec koncev, niso pomembne želje samo od enega. Ali je še upanje, da uspem popravit najin odnos? Vsi pravijo, da nama je nekako vsojeno saj sva med tem časom imela še kar nekaj nerodnih srečanj. Res mu želim vse dobro in največjo srečo na svetu, tudi če nikoli ne bova sklenila prijatelstva. Dala bi vse, da bi nekega dne lahko prebral vsa ta sporočila a kaj ko je boljše za oba, da sva narazen
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prebrala sem vsa tvoja vprašanja in dileme, s katerimi si se obračala na nas, ter odgovore svetovalke. Če prav razumem celotno situacijo, se je vse začelo s tistim valentinovim, ko si mu na listek nekaj napisala in mu ta listek dala. Potem se ni več odzival, ignoriral te je in odšel tudi na srednjo šolo. Na to šolo si želiš tudi ti že zadnjih pet let, te je pa strah, kako bo tam, ker je tam tudi on in kaj bo to pomenilo zate. Nazadnje ti spet ni ničesar odgovoril.
V zadnjem svojem vprašanju in razmišljanju si zapisala, da si ga nekako "dala" v preteklost in da se že dolgo nista srečala, kar je morda najboljše za oba. Mislim, da si si v teh stavkih že sama dala odgovor glede celotne situacije, v kateri si. Sama sebe mučiš s tem, da se določenih spominov še želiš oklepati, po drugi strani pa vidiš, da ni bilo odziva, da niti časa nima za punco in si morda tega sploh ne želi. Vidim, da si kar precej razdvojena glede vsega skupaj, saj po eni strani imaš racionalni uvid v situacijo, ko poveš, da je že del preteklosti, da sprejemaš, ko ni bilo odziva. Po drugi strani pa se kriviš za svoje vedenje, ki morda niti ni bilo tako "otročje", kot ti opisuješ, ampak samo namenjeno nepravi osebi ob nepravem času (če se tako izrazim). Če bi ta listek z valentinovim pristal pri katerem drugem fantu, bi se zadeva mogoče drugače razpletla. Vendar tega ne veva, tako da je brezpredmetno govoriti o tem. Morda enostavno preveč časa in energije namenjaš razmišljanju o njem in si se v tem že povsem izgubila, ima pa vpliv na tebe na drugih področjih. Skušaj si zapolniti dneve in čas z drugimi dejavnostmi, druženji in tistim, kar te veseli. Prihaja december, ko bo tudi čas praznikov ter prijetnih dejavnosti, zato lahko morda ta čas drugače izkoristiš. Poleg šolskih obveznosti morda načrtuj več druženja s prijateljicami, morda lahko greste drsat, v kino ali na vročo čokolado, lahko skupaj okrasite razred ali tudi doma. Potem boš tudi manj razmišljala o vsem tem, kar se je dogajalo glede tega fanta.
Če te bo pa to še čez nekaj mesecev vedno bremenilo, mu pa morda lahko napišeš pismo in ga daš njegovi sestri, da ga izroči njemu. Ampak ti se moraš to sama odločiti, če se ti bo zdelo dobra ideja in bi želela napisati na papir tisto, kar bi morda težko povedala. Če te želje ne boš imela, ni nič narobe in boš morda že vse tako predelala, da boš šla naprej. Če sedaj vidiš, da ni odziva, morda lahko začneš prijateljske odnose z drugimi sošolci, ne z namenom partnerskega odnosa. Lahko pa ti bo kdo drug postal všeč in ti njemu, kar pa ne moreš vedeti.
Za to srednjo šolo praviš, da zadnjh pet let si že prepričana, da boš šla na njo. To nima veze z njim, ampak je to tvoja odločitev. Na tej šoli bo verjetno tudi zelo veliko drugih punc in fantov, tako da ga morda niti ne boš veliko srečevala. Ko se boš pa zaljubila v koga drugega ali razvila prijateljske odnose z drugimi, pa te tudi to ne bo več obremenjevalo.
Glede tvojega vprašanja, če je upanje za obnovljen vajin odnos, pa ti odgovora ne morem dati, ker ga ne vem. Nisem v tvoji situaciji in tudi ne na tvojem mestu, prav tako ne na njegovem, zato tega ne vem. Velikokrat pravijo, da čas pokaže določene stvari, tako da se prepusti temu. Mlada si, na koncu osnovne šole, veliko novega in lepega imaš pred seboj, zato izkoristi to. Uči se tisto, kar te veseli, zanima, pojdi za svojimi sanjami tja, kamor želiš. Spoznavaj nove ljudi in razvijaj odnose z njimi, druži se in se veliko smej. Ker ta leta, v katerih si sedaj, bodo hitro minila in skušaj se ne preveč sekirati in živeti v obžalovanju, temveč izkoristi življenje zase.
Upam, da ti je odgovor vsaj malo v pomoč in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• lu
lucy
Hey.
spet jaz.
Sprijaznila sem se s tem in ga nekako pozabila. Vse moje prijatelice imajo simpatijo oziroma že fanta. To me ne moti ampak si ga tudi az želim. Živim na podeželu 15min vožnje od šole. Tam ni nobenega fanta. Tudi moj karakter je bol sramežljiv in nemaram sama pristopit do ljudi (še posebaj če je fant, ki mi je všeč). Nimam družbenih omrežij (niti enega) tako da ta obcija odpade, da ga bi spoznala preko družabnih omrežij. Tam kjer hodim v šolo ni nobenega lepega, sploh pa so preotročji za mene. Em. Prejšne leto se je zgodilo to kar se e in nimam šanse, predprejšne leto, pa ni bilo nobenega simpatičnega. Res si želim biti del fantovske družbe in se začeti družiti z njimi, ampak je to skoraj nemogoče in za to sem se ponovno obrnila na vas za nasvet.
Torej kako naj postanem kul punca in se pridružim starejšim fantom in jih poznam?
Kako dobit fanta?
Res si to želim, da bi bil ob meni fant ki me razume in bi se imela skom za družit po šoli.
HVALA ZA ODGOVOR
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, si sedaj v devetem razredu OŠ in boš potem šla naprej v srednjo šolo, ki tudi ni v tvojem kraju. Takrat boš spoznala veliko novih sošolk in sošolcev, zaradi česar boš imela več možnosti za druženje. Praviš, da v tvojem kraju ni veliko možnosti za druženje, tudi na šoli ne, tako da se najbrž že veseliš prihodnjega leta, ko boš šla naprej.
Sprašuješ, kako dobiti fanta. Takšne stvari se zgodijo, ko jih najmanj pričakuješ. Če boš ves čas na preži in v pričakovanju glede fanta, se morda težje zgodi, da bi spoznala kakšnega simpatičnega fanta. Če se prepustiš drugim stvarem in o tem ne razmišljaš več toliko, do tovrstne priložnosti, da ga spoznaš, lahko hitreje pride. Velikokrat je tako, ko si nekaj želimo in delujemo z vso močjo v to smer, se nam lahko hitro zdi, da nič ne gre po načrtih in se ne odvija tako, da bi bilo za nas pozitivno, po drugi strani pa, ko  o tej zadevi ne razmišljamo več konstantno, se lahko zadeva hitreje uresniči. Če bi torej ti zdaj z vso silo težila k temu, kako si želiš fanta, da je to najbolj pomembno in če tega ne boš dosegla, da ne boš srečna ali podobno, bi imela pred sabo samo to stvar in nič drugega, kar bi lahko povzročilo, da bi bila jezna ali žalostna, če tega ne bi dosegla. Zaradi tega bi potem se lahko še bolj zaprla vase, postala slabšega razpoloženja in bi se začela vrteti v začaranem krogu. Če tega ne boš delala na takšen način, temveč si boš mislila ali pri sebi rekla, da se bo že zgodilo, ko se bo zgodilo, ta čas pa lahko delaš tisto, kar te veseli in si najdeš druge interese, tudi tistemu ne boš več namenjala toliko energije ter misli. S tem tudi sebi ne boš povzročala negativnih misli in dodatnega stresa. Na silo ni dobro iskati oziroma "dobiti" fanta, saj le-ta pride in se vzpostavi odnos takrat, ko je pravi čas iz obeh strani (tako tvoje kot njegove).
Glede tega, kako postati kul punca, ne vem točno, kaj misliš s tem, kdo je kul punca? Kaj to zate pomeni in kakšna je ta oseba? Moje mnenje je, da kul nisi s tem, če kadiš, piješ ali izostajaš od pouka, če si nesramen ali ignoriraš vse okrog sebe, če se norčuješ, morda izvajaš nasilje do šibkejših, ipd. Te lastnosti in značilnosti kažejo na posameznike, ki imajo težave s sabo ter v odnosih z drugimi, ki morda ne vedo reševati konfliktov ali delovati v stresnih situacijah, z njimi se vrstniki niti nočejo družiti in lahko je povezano še z drugimi težavami. Morda se ta čas do srednje šole lahko v svojem kraju družiš z mlajšimi fanti in puncami, ki jih poznaš in skupaj gledate kakšne zanimive stvari, izvajate kakšen šport ali greste kam v večji kraj (v kino, park, nakupovalni center ali na kakšno predstavo), kjer lahko hitro spoznaš tudi koga novega. Ko boš spoznala kakšne starejše prijatelje, se boš čisto normalno družila z njimi, tako kot se sedaj s svojimi prijatelji. Vse skupaj pa naj bo brez hitenja in tako boš vzpostavila najboljše odnose. Če okrog sebe nimaš starejših fantov in punc za druženje, se bo to lahko v prihodnosti spremenilo. Sedaj pa skušaj svoj čas nameniti načrtovanju prihodnosti, svojim hobijem in temu, da boš lahko prišla na želeno srednjo šolo. Trenutki, ki jih ne načrtujemo do potankosti, največkrat privedejo do tega, da spoznamo nekoga novega, s katerim se "zaštekamo" in lahko vzpostavimo odnos, ki raste ter se poglablja.
Lepo te pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• Mi
Mica635
Prvo morata biti prijatelja in potem sva lahko fant in puca