Pozdravljeni,
sem študentka 1. letnika v Mariboru in pred približno stirimi meseci sva se s fantom preselila skupaj v stanovanje, pred tem sem pa živela pri starših na podezelju v okolici MB. Na začetku sem bla srečna s fantom, se posebej ker je bil resen in se je zelel vseliti tako kot jaz. Vendar pa ko ga vedno bolj spoznavam, manj mi je vsec in iskreno, rada bi se razsla z njim. Problem je, ker ce grema narazen, bi mogla it zivet nazaj k starsem, kar mi pa ni, ker je prtlicna hisa z zelo malo prostora (npr. jaz morem iz svoje sobe cez starsevo sobo it, da pridem do wcja itd, in se mi zdi, da nimam glih zasebnosti) moji starsi so drugace ful vredu in se dobro razumemo, ampak enostavno se ne vidim, da bi spet sla zivet tja. Navadla sem se tudi "mestnega zivljenja", ker sem drugace iz podezelja, in da bi se mogla na faks in v studentsko sluzbo vozit vsak dan priblizno 30min do mb se mi neda. In zaj res nevem kaj naj nardim, hocem it narazen, ampak nocem pa it nazaj zivet.
la
landlord
khm, poiščeš si svoj plac... magari greš v sharing s kom/katero...
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da si se obrnila na nas. Povedala si, da si se pred štirimi meseci preselila skupaj s fantom v stanovanje v Mariboru. Pred tem si živela v hiši s starši na podeželju v okolici Maribora. Najprej si bila zelo vesela, ampak si zdaj začela opažati, da ti je fant vedno manj všeč in bi rada šla narazen. Pri tem te pa ovira to, da si ne želiš ponovno iti živeti domov k staršem, med drugim tudi zato, ker si se navadila mestnega življenja. Zanima te, kaj naj narediš.
Najprej bi me zanimalo kaj več o tvojem fantu in vajinem odnosu. Povedala si, da ko si ga začela bolje spoznavati, ti je postajal manj všeč. Zanima me, kako dolgo pred tem, ko sta se vselila, sta se poznala? Kako dolgo sta že skupaj? Če nekoga dalj časa poznamo, ga po navadi tudi boljše poznamo in vemo tudi za kakšne malenkosti, ki nam niso všeč. Res pa je, da včasih takšne malenkosti prvič lahko zares opazimo šele takrat, ko se z nekom skupaj vselimo. Kljub temu, bi me torej na tem mestu zanimalo kaj več o vajinem odnosu. Kaj je tisto, kar ti ni všeč? Kaj ti je morda pri njemu vseeno všeč? Kako blizu sta si? Koliko si zaupata? Vsekakor je za kakršnekoli odločitve o razmerju potreben tehten premislek in tudi pogovor med vama. Ko boš sama jasno razumela, kaj je tisto, kar ti ni všeč, lahko to poskusiš povedati tudi njemu. Mogoče je možno sprejeti kakšen kompromis in najti skupno rešitev. Pri tem je pomembno, kako boš pristopila k temu pogovoru, pri čemer te vabim, da si prebereš več tukaj. Vsekakor pa sama skrb za to, kje boš živela, ni dober razlog, da bi zato ostajala v zvezi z njim.
V kolikor se odločiš, da želiš iti narazen, boš morala poiskati kakšno drugo bivanjsko situacijo. Začasna rešitev je lahko, da greš za nekaj mesecev nazaj k staršem ali pa se preseliš h kakšni prijateljici. Kasneje pa kot je predlagal landlord lahko poiščeš stanovanje, pri čemer imej v mislih, da si lahko deliš stanovanje še s kom. Tudi v kolikor nimaš kakšne prijateljice, ki bi trenutno iskala stanovanje, se vedno lahko najde tudi kakšna soba za najem v stanovanju, kjer živi več drugih študentov. V kolikor pa ti to predstavlja preveliko finančno breme, lahko raziščeš različne možnosti glede štipendij ali pa študentskih del. Možnosti je precej veliko.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, dipl. psih. (un)