živjo,pišem vam ker upam da bi mi lhk pomagali pri eni stavri ki se pri meni vleče že eno leto in ne zdržim več tega.Pač vam sem že zaupala oz. prosila za pomoč da prebolim enega fanta in ste mi svetovali kar sem tudi vaše nasvete upošetvala,sam kaj ko se je čez mesec use mi sesulo.Pač jaz sem pred enim letom na snapcahtu vidla da me je dodal en fant za ksterega nism vedla da mi bo zlo hitr postal ušeč.Še tri dni ni minilo pa sva si usak dan pisala,enkrat je celo reku da se bi poklicala in sem rekla da lahk in tako najini klici so trajal tudi po 4 ure.No enkrat ko sva se klicala sva se igrala resnica in izziv in sm ga uprašala če mu je ušeč kakšna punca in je reku ja in da sem to jaz, itk da sem mislna da se heca ampk je reku da ne da sm mu ušeč.No po tem ko sva se 14 dni pogovarjala je reku da je mogu iti na izlet oz. šola v naravi(on je biu drgač trkt 1 letnik tehniške gimanzije,jaz pa 9 razred).No en teden se nisva slišala ampk mi je pisal pa pošiljal kaj so delal in tudi učasih uprašu kaj delam.No k je pršu nazaj sva se takoj poklicala in govorila kok sva se pogrešala po klicih in to ampk po šola v naravi se je njegovo obnašanje do mene zelo spremenilo,začeu se je dreti name da naaj se ne obnašam kokr da sem v romantičen filmu naj pridm na realna tla,pa tt ko sva poslušala muzkomko sem pela mi je reku da nmam posluha....Po tem prepiru se mi je opravičil sem ni več bilo isto kokr je blo preden je šeu v šola v naravi.no uglavnem en dan sva si rekla če bi biu čas da bi se prvič videla u živo in da bi šla na date,itk sm rekla da lhk in me je povabu u mek.No ko je biu dan da se bova vidla me je še zadnjo minuto uprašu če lhk pride še jegov frrend in jaz  budala sm rekla ja. no ko je pršu sm ga vidla mi je biu dejansk še bolj ušeč, ampk problem je biu da jst  nism bla njemu in se me je sramoval  ampak mek mi je vsen častil.No ko sva šlsa domou oz. je reku da more iti sm ga uprašala če grem lhk z njim in je reku lhk. Na poti domou mi je reku da naj mune zamreim sm da jst nejmu nism useč itk sem igrala kul ampk sploh nism ga pogledalam v oči tko sm bla jezna, no ko pridm domou me je klicu se mi opravičeval in use. No čez neki časa sem pa bla glupa in začela rinti v njega saj je reku da sva lhk freenda ampk jszt sm hotla meti z nim neki več sm on ni hotu zato sva se skus kregala in use dokler ga nism blokala.No cez neki mescou ku sdem bla jaz 1 letnik torej letos me je dodau na snap in insta oz. sm ga jst mi je blo pa czdn da med je unblokal na sdnapchatu ker me je meu blokano.Pol me je uprašu zkj sem ga doala in sm ga uprašala zkj pa ne in je reku da ni problem.No čez čas sm porbavala pisat njemu ker sm še neki čutila do njega čeprau sm misnla da tt on do mene se je pa izkalazlo da ne.In ko sem gauprašala kaj te moti na men in mi odgovori da me noce prizadeti oz.me trkt ni hotu in je reku da mu nism lepa.No ko sva se pogovarjala sva se tudi kkregala in trkt me je blokal on, mi je blo pa cund da me ni na instagramu.No zdj njega videvam skor usak dan na avtobusni in ko ga vidm mi začne srce hitrjeje razbijat in mam metuljcke u trebuhu pa vem da to ni prau ker je on men govoru slabe stvari jaz sem pa to dovolila.Pa tudi veckrat sem ga  vidla u baru ko sem bla z bestikami in ucasih je biu u druzbi ucasih je pa su s kaksno punco sam in ko sem to vidla sm vedno melal feeling da bi ga naraj ubila sem vem da to ne bi bilo prau. Je pa tt to tezava da to govorim mojim prjatlom oz. dvem prjatlcam in sta mi ze rekli da naj ga poazb da nisva mela nc in da naj ga neham omenjam da jima gre ze to na ziuce in zdj mam feeling da bom izgubila prjtlece najbilse samo zaradi tega ker ga ne motrm pozabiti tega kretena ki mi je se zdj useč.In zdj bi vas rada uprašala kaj naj naredim da ne bom več govorila in dajala to enrehgijo o njem ko sem z prjatlcami,pol zkj ga ne morm pozabiti pa sva samo mutala in zkj mam jst u glavi kogt da sva mela neki več kork samo mutanje.pa tudi rada bi vas uprašala a je to res da ce z nekom mutas tezje poabzs kokr če si unzvezi. in zkj je to tako vplivalo name. pa tudi kako naj si neham jemati stavri k srcu
hvala za vnaprej
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Sliši se, da ti je res težko in da situacija s tem fantom, ki si ga spoznala preko Snapchata, nate še vedno močno vpliva. Praviš, da sta imela sprva lep odnos, ki je hitro postal zapleten zaradi njegovih sprememb v obnašanju in na koncu zaradi njegove zavrnitve. Ta te je prizadela, kljub temu pa se zdi, da ga ne moreš pozabiti, kar negativno vpliva na tvoja prijateljstva in počutje. Sprašuješ se, kako prenehati razmišljati o njem ter zakaj se ti zdi, da ga ne moreš pozabiti, čeprav sta bila skupaj le kratek čas. Prav tako se sprašuješ, kako si prenehati jemati stvari preveč k srcu.
Dobro je, da se zavedaš, da je proces prebolevanja lahko dolg in težak. Pomembno je, da ne sodiš sebe zaradi teh občutkov; so del samega prebolevanja.
Najti moraš načine, kako preusmeriti svojo pozornost na stvari, ki te osrečujejo in ti dajejo občutek izpolnjenosti. To je lahko nov hobi, šport, umetnost, ali preživljanje časa z ljudmi, ki te podpirajo in razumejo.
Frustracija tvojih prijateljev verjetno izhaja iz nemoči, ker ti ne morejo pomagati, kot bi si želeli. Pomembno je, da izraziš hvaležnost za njihovo podporo in razumevanje, hkrati pa poiščeš dodatne načine za obvladovanje svojih čustev, kot npr. pogovor s starši ali svetovalnim delavcem.
To, da si stvari jemlješ k srcu je razumljivo, saj ti je bil fant res všeč. Da bi ti za to bilo manj mar je dobro, da začneš delati na svoji samozavesti in samopodobi. Ko boš začela verjeti v svojo vrednost, boš manj dovzetna za negativne komentarje ali dejanja drugih.
Vprašanje, zakaj se ti zdi, da ne moreš pozabiti nekoga s katerim si bila le kratek čas, je kompleksno. Včasih je naša navezanost močnejša, ker smo v drugi osebi videli potencial za zvezo ali pa smo si želeli, da bi zveza postala nekaj več. V tem primeru se navežemo predvsem na podobo, ki smo si jo ustvarili o tem posamezniku, ne na posameznika samega. Pomembno je, da si dovoliš žalovati za tem, kar je bilo, in kar si upala, da bo, hkrati pa da se karseda osredotočiš na sedanjost in prihodnost.
Upam, da ti bodo nasveti v pomoč.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije