Živjo. Imam problem in prosim za cimprejšnji odgovor. V šoli imam problem. Vem da morda pretiravam ampak strah me je hoditi v šolo ker se name derejo sosolke ker nisem dobra v odbojki. Vendar sem jim vseeno pridobila 9 točk od 25 pa so se drle name ko pa druge ne dobijo nic tock se samo nasmehnejo objamejo in igrajo naprej. Potem me opravljajo v garderobi. Ker sem se že prešolala saj so me že tam vsi sovražili, me res razočara da so tidi tu takšni. Ko se derejo name si nadanem fejk razočaran nasmeh ubistvu pa komaj zadržujem solze. Rada bi se ubila. Zal mi je ker morate to slišati amak ne hecam se:( vse mi je brezveze rezati se bom začela in nakoncu ko mi bo vsega dosti...prevec pretiravam ampak zbile so mi samozavest do nule. Predvidevam da bodo ljudje ki bodo zalostni ker me vec nebo ampak nemorem vec. Starsi pravijo da je to normalno da se derejo name.
Hvala za vsak vas odgovor.
Lp
• Kr
Kr ena
Hej, tudi meni sej je celotno osnovno šolo dogajalo enako, samo da jaz nikoli nisem zadela nič ker v športu pač nisem dobra. Tudi name so se drli in me zmirjali, in tudi jaz sem se vsakič želela zjokati. To sem povedala tudi staršem, vendar se je takšno obnašanje dogajalo že ko je bila moja mami v šoli, takšni pač so ljudje. Zdaj sem že v srednji šoli, v gimnaziji. Tukaj imamo pri športni več svobode, ni mi treba igrati odbojke ker je profesor športne razumljiv. Kljub temu, da nisem dobra pa sem se enkrat še jaz udeležioa igre odbojke. Ni mi šlo preveč dobro, kaj sem tudi dosegla, no pač trudila sem se, punce pa so me podpirale, ko sem imela servis so celo navijale zame ????, verjamem, da bo tudi pri tebi boljše, ko punce okoli tebe malo odrastejo, in upam da ti je kaj lažje ko to prebereš in da vidiš da nisi edina. Pošiljam ti veliko podpore, srečno ❤️
• po
polž
Zaradi odbojke se ni vredno ubiti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opazke tvojih zbadljivih sošolk pa kar lepo presliši, niso vredne tvoje pozornosti. Najverjetneje te kritizirajo zato, ker so ti fovš. Če se bodo take stvari nadaljevale najboljš da poveš staršem al pa učiteljici da jih bodo malo prizemljili.
• Ju
Julija
Zivjo glej iskreno te razumem ljudje so učasih kreteni in debili ok?
name se derejo vse zato ker naredim kako stvar narobe zato se poiskušam boriti ok dovol jih imam ampak zato bom in boš v življenju ti i jaz bol močni od drugih ignorerej jih se smej ko ti to rčejo ni se delaj da te ne užali verjami pustile te bojo na miru
če pa ne pa povej učiteljem saj so zato tam
rada te mam:)
IMEJ SE SUPERRRRRRRRRRRRR
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
V tvojem zapisu čutim stisko in razočaranje. Žal mi je, da doživljaš ob prešolanju na drugo šolo podobno izkušnjo z vrstniki. Če prav razberem, imaš težave predvsem s sošolkami pri športni vzgoji, ker večkrat povzdignejo glas nad teboj in te obravnavajo drugače kot ostale, ob tem pa se počutiš slabo in imaš občutek, da moraš svoja čustva skriti pred njimi.
Ko se nam dogajajo stvari, ki nas prizadanejo, lahko naše misli hitro postanejo težke, dobimo občutek, da smo ujeti v situaciji in da ne bo nikoli bolje. Hkrati pa imamo občutek, da moramo te misli nositi sami, kar nam pogosto ne pomaga pri reševanju težav. A ni tako, ne boš se vedno tako počutila, odnosi se spreminjajo in ne moraš biti sama ob tem. Vesela sem, da si se obrnila na nas. To pomeni, da si želiš spremembe in si pripravljena tudi sama nekaj narediti za to.
Vidim, da si se obrnila tudi na starše, ki se niso odzvali tako podporno, kot bi v tem trenutku potrebovala. Spodbujam te, da kljub temu s starši še poskušaš govoriti o tem, kar doživljaš.
Zanima me, če imaš v razredu ali v šoli kakšnega prijatelja ali prijateljico s katero se razumeš? Pri uri športne vzgoje je z vami verjetno tudi učiteljica, misliš, da bi jo lahko opozorila na to, kaj se ti dogaja? Bi lahko stopila do svetovalne delavke in ji zaupala, kaj doživljaš, da ti bo lahko pomagala pri razreševanju težav s sošolkami? Kaj si sama želiš v odnosu do sošolk?
Zapisala si, da bi se ubila in želim preveriti pri tebi, če je to misel, ki je prišla prvič ali je to nekaj o čemer si že večkrat razmišljala. Hvaležna bom, če se boš odzvala.
Pomembno je, da veš, da komentarji drugih pogosto ne odražajo resnice, ampak negotovost in doživljanje tistega, ki to govori. Tvoja vrednost ni nič manjša zaradi tega. Verjamem, da si prijetna in edinstvena punca in je škoda, če bi začela dvomiti vase. Skušaj se osredotočiti na sebe, na to v čemer ti uživaš in v čemer se počutiš samozavestno – kaj lahko narediš že danes, da se boš bolje počutila v svoji koži? Ko imaš občutek, da te težke misli in čustva preplavljajo, ti predlagam, da preizkusiš tehnike, ki ti bodo pomagale pri lažjem spoprijemanju s temi občutki – najdeš jih tukaj.
Sporoči, kako ti gre in držim pesti zate!
Anja Jularić, mag. psihologije