Pozdravljeni!
fntu ki mi je všeč sem orala povedati sj sva se šla resnica ali iziv .
torej sedaj ve.
rekej je da on ni vame a se čisto drugače obnačša vsakič ko ga pogledam se nasmehne.
danes pri kosilu me je gledau in ko semugotovila sem ga pogledala nazaj ko sem spet pogledala stran sva nat isto časno pgledala drug drugega približno 3-krat.
danes mi je tudi večkrat posodil kuli rožico
vi mi govorijo da je vame nev kaj naj storim
lp 123
Li
Lili123
Živijo!
Tudi jaz bi rekla da je vate, saj kaže da je. Lahko ga ponovno vprašaš to, ali pa rečeš njegovemu prijatrlju s katerim se dobro razumeš, da ga vpraša. Lahko pa počakaš da on nardi prvi korak.
Srečno, Lili123
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si zmedena, saj se tvoja simpatija obnaša, kot da si mu všeč, čeprav je sam nekaj časa nazaj trdil nasprotno. Praviš, da se je tako začel obnašati po tem, ko si mu pri igri priznala, da ti je všeč. Sprašuješ se, kaj lahko v takem primeru storiš.
Pogosto se zgodi, da določene osebe ne vidimo kot potencialnega partnerja, dokler se ta oseba odkrito ne zanima za nas. Šele ko ta oseba izrazi zanimanje, začnemo o njej razmišljati v tej smeri in kaj hitro se lahko zgodi, da nam postane všeč. Morda se je to zgodilo pri tvoji simpatiji.
To, da te tvoja simpatija večkrat pogleda in je do tebe prijazna bi lahko bil znak, da si mu všeč, lahko pa je tudi zgolj znak prijateljstva. Glede na to, da si z njegove strani in s strani ljudi okoli sebe dobila konfliktne informacije, bi se bilo dobro na samem pogovoriti z njim in razjasniti celotno situacijo. Tako boš najbolje vedela, pri čem si, prav tako pa bo fantu manj nerodno, ko se bosta lahko pogovorila brez vmešavanja ostalih.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje. Držim pesti, da se situacija razreši na način, kot si ga želiš in ki je hkrati najboljši zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije