imam težavo in sicer zaljubljen sem v punco ki je vame in kaj naj sedaj naredim.
• 12
123
preprosto povej ji
• Bu
Buhtel
Pozdravljen!
Pišeš da neveš kako povedati punci da si ji všeč?
Nato vprašanje ti znam odgovoriti. Upam da imaš kakšen socialni stik od nje. Lahko ji napišeš kajčutiš do nje in ji napišeš da bi bil rad znjo v primeru da nimaš socialnega stika ji lahko poveš v živo če te je tok strah pa napiši pismo in ji ga daj v roke. 3 opcija je pa da najprej punci daš znak zanimanje za njo. Npr. Vedno vpaziš če ima kaj novega npr. Novo oblačila, frizuro ali kakršnokoli drugo stvar. Vedno ji daš lep kompliment npr. Maš lepo frizuro, lepa oblačila, lepo postavo in včasih ji pomežikni???? nato pa jo kam pelji npr na sprehod v kino na kakšno pijačo ali podobno. Nato pa ji po dveh tednih poveš da jo maš zelo rad in da ti je všeč ali pa da si zaljubljen v njo. Povem ti takoj bo hotla bit tabo 100% da nebo rekla ne mogoče te bo še napadla ???????????? mislim v dobrem smislu. Drugače pa če še kakršnokoli pomoč potrebuješ mi pa kar napiši v chat ti bom odgovoril takoj ko bom lahko????????. Rad pomagam če lahko☺️.
Imej lep dan in veliko sreče v ljubezni ☺️♥️
Lp, Mark
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Všeč ti je torej punca, kateri si tudi ti všeč. Sprašuješ se kaj naj je tvoj naslednji korak.
Predvidevam, da hočeš s to punco preživeti nekoliko več časa, morda ji celo povedati, da ti je všeč. To lahko narediš na več načinov, kot so napisali že nekateri tvoji sovrstniki. Vse pa je odvisno od tega, kaj bo tebi najbolj prijetno in v katerem primeru se boš počutil najbolj samozavestno.
Prvi stik lahko z njo torej vzpostaviš tako v živo, kot tudi preko različnih socialnih omrežij. Če imata ta stik slučajno že vzpostavljen, lahko poskusiš z njo preživeti čim več časa (npr. med odmorom, po šoli…). Predlagam ti, da se pri pogovoru se osredotočiš na teme, ki so vama skupne, da bo tako pogovor lažje potekal. Tako jo boš tudi nekoliko bolj spoznal in se lažje odločil, kakšen odnos želiš z njo imeti.
Želim ti veliko poguma,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)