Živjooo mene sam nekej zanima. Pač zgubljam motivacijo za šolo, samopoškodovanje je skoraj dnevno, samomor se mi ne zdi slaba odločitev, nimam dobrega odnosa s starsi,... Uglavnm veliko je. In pač res se pozna na stvareh. Slabše ocene, razmetana soba, težko vstanem in naredim še najbolj osnovne stvari. In mislim da zdaj pa res rabim pomoč. Mami sem to že omenila vendar o tem ni naredila nič. Kaj nej?
Hvalaa...
St
Stella
Zdravo! Jas sem imela Oz. Še imam iste težave . Šla sem k svetovalni delavki v šoli in ji povedala lajajo se z mano dogaja in da ne vem kaj naj mami pa nič ne želi narediti saj pravi da je to normalno. Naslednji dan sem že imela napotnico za psihol9gijo. Priporočam
Upam da sem kaj pomagala.
Byby
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da je tvoja stiska resnično huda. Vsekakor pa je v tem zapletenem krogu pomembno in pohvalno, da se tega zavedaš in iščeš izhod, pomoč. Sprašuješ, kaj storiti. Možnosti je več. Obiščeš lahko svojo osebno zdravnico/zdravnika, ki bo vedela/vedel, kam te usmeriti po pomoč in ti tudi pomagati. Če imate v šoli svetovalno službo(socialna delavka, psihologinja, pedagoginja), potrkaj na njena vrata. Gotovo boš tu naletela na razumevanje, podporo in stokovno svetovanje. Tudi razrednik/razredničarka, je lahko pravi naslov za odkrit pogovor in v pomoč pri iskanju strokovne pomoči.
Morda pa bi se poizkusila še enkrat pogovoriti z mamo, ji razložiti svojo stisko. Pomembno je, da ti družina sedaj nudi oporo, da ostanete povezani. Če mama ne zmore, morda kdo drug od sorodnikov? Morda oče, babica, dedek, teta, stric, kdorkoli s komer se zmoreš pogovarjati, ki te ima rad in mu lahko zaupaš. Če ti lahko še s čim pomagam, si dobrodošla, rada odgovorim.
Želim ti vse dobro in bodi pogumna in vztrajna pri iskanju izhoda iz sedanje stiske.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka
ok
okidoki
no malo me je strah ce po pravici povem. moja mami ni ravno navdusena nad terapevti in vsem tem. ko sem se nazadnje pogovarjala o tem znjo se je le kregala nazaj. in zato me je tudi strah do socialne delavke v soli saj bi verjetno moja mami zvedela. pa tudi nevem kako naj prostopim do nje... pri druzini pa nimam nobenega drugega. oceta nimam vsi ostali pa ali zivijo dalec ali pa se sploh ne pogovarjam oz. zaupam dovoj.
Uredništvo
Jožica Barborič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da mama ni navdušena nad terapevti, da se je s tabo kregala v zvezi s tem. Kako pa sta sicer z mamo? Se dobro razumeta? Se lahko odkrito pogovarjaš z njo? Morda ni bil pravi trenutek za pogovor? Morda je bila obremenjena z nekimi drugimi skrbmi? Za pogovor o tako zahtevnih temah, je zelo pomembno izbrati pravi trenutek. Skrbi te, kako pristopiti k socialni delavki. Menim, da lahko na njena vrata potrkaš vedno, kadar je v svojem kabinetu. Najbrž je nekje objavljeno, kdaj je na razpolago za učence. Pomembno je, da se opogumiš za ta prvi korak in vstopiš v njeno sobo in poveš, da imaš težave, o katerih bi se rada pogovorila. Verjamem, da bo potem pogovor stekel in boš zmogla spregovoriti o svojih stiskah. Lahko jo tudi prosiš, naj pogovor med vama ostane zaupne narave. Ker jo veže poklicna molčečnost, bo sama presodila o tem, kdaj in kako v dogovoru s tabo, vključiti v obravnavo tudi tvojo mamo.
Kako pa si sicer? Kaj se trenutno dogaja v tvojem življenju? Kako potekajo tvoji dnevi?
Bodi torej pogumna in še naprej usmerjena k iskanju rešitev.