imeli smo resen problem...okoli se posiljajo moje slike na pol gole prislo je do moje kao prjatlce in ker ji nism povedala da ima njen biusi novo mi znjo grozi si noci meje spam callala in grozila vendar javiti se nisem morala ker so usi spali ....grozila mije mi jo znova posiljala n trdila da to kar pocne ona ni kaznjivo saj slike ni dobila ona ceprav vsi dobro vemo da jo je pocutim se kot da hocem umret vsi pravi ljudje se borijo z mano doma pa se grozno razumemeo bil e so ze prijave obtozbe in se mrsk nvm kaj bo ce hlede na to da je mljsa in razmisla kot budalo pride do nas domou se NAREI ZRTEV IN ZAJEBE MENE...
vesela bi bila odgovora ker v svojem zivljenju nevidim vec smisla
• Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
kjvem pozdravljena!
Hvala, da si to zapisala in zbrala pogum, da si poiskala pomoč. Znašla si se v res zelo neprijetni in boleči situaciji. Žal mi je, da se moraš s tem soočati. To, kar opisuješ, je izjemno obremenjujoče in razumljivo je, da se počutiš prestrašeno, jezno, nemočno in prevsem osramočeno.
Ko gre za prepošiljanje fotografij brez tvojega soglasja in za grožnje, je to resna zadeva. Žal boš to sama zelo težko rešila. V takšnih primerih je pogosto potrebno tudi ukrepanje odraslih – včasih celo prijava na policijo. To ni pretiravanje, ampak zaščita tebe.
Zato je nujno, da v tem ne ostaneš sama. Najbolje je, da čim prej najdeš odraslo osebo, ki ji zaupaš. Če veš, da bi mama ali oče reagirala zelo burno in jima trenutno ne zmoreš povedati, se lahko obrneš na na primer starejšo (osraslo/odraslega) sestro ali brata,teto ali strica, babico ali dedka, razredničarko, učiteljico, šolsko svetovalno delavko/delavca.
Odrasli te lahko veliko bolje zaščitijo, kot se lahko zaščitiš sama.
Verjamem, da se ob tem počutiš nemočno in da te je morda zelo zelo sram. To je pogosta reakcija v takšnih situacijah. A sram ni tvoja odgovornost. Odgovornost je na tistem, ki fotografije širi in grozi. Ko reševanje prevzamejo odrasli, so stvari običajno lažje in varnejše.
Podporo lahko poiščeš tudi pri organizacijah, kot so Safe.si, Center Logout ali Center Šteker. Tam so / smo ljudje, ki se vsak dan ukvarjajo s takšnimi primeri in znajo pomagati.
Zelo pomembno pa je še nekaj: napisala si, da v svojem življenju ne vidiš več smisla. To pove, kako zelo te je vse skupaj prizadelo. Če imaš občutek, da si v stiski ali da bi si lahko kaj naredila, prosim takoj poišči pomoč – pokliči 112 ali se obrni na najbližjo odraslo osebo v hiši. Tvoja varnost je zdaj na prvem mestu.
To, kar se dogaja, je hudo, ampak ni nerešljivo. Nisi sama, tudi če imaš občutek, da si. Zdaj je najpomembnejši naslednji korak: povej eni varni odrasli osebi. To je prvi in najbolj pogumen korak.
Upam, da se situacija reši! Vesela bom tudi tvojega odgovora.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka