Kaj storiti ce te drugi otroci nenehno zajebavajo da si pretežek in ker si malo drugacen
• Li
Lili
Reci jim, da ti vsaj nimaš v glavi sira iz lukenj tako kot oni. :)
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si nam zaupala svojo težavo in k nam obrnila po pomoč. Žal mi je, da se ti to dogaja in verjamem, da ti ob tem ni lahko. Kar delajo tvoji sošolci ni prav.
V prvi vrsti bi te spodbudila, da o tem spregovoriš z odraslo osebo – starši, razrednikom/razredničarko ali pa v šolski svetovalni službi ter boste potem skupaj poiskali rešitve, kako in kaj najprej. Mogoče ob misli na to, začutiš strah, da se bo potem vedenje sošolcev še poslabšalo ali te je sram, da se ti to dogaja ali kakšen drug neprijeten občutek. S takimi podobnimi občutki se srečuje marsikatera žrtev nasilja. Ampak ni tvoja krivda in odgovornost, da se ti to dogaja in tudi ni tvoja naloga, da bi morala takšno vedenje prenašati. Je pa potrebno, da o tem spregovoriš z odraslo osebo, ki ti potem lahko pomaga in ustrezno reagira. Nasilneži se pogosto počutijo močnejši od žrtev, ker mislijo, da žrtev ne bo nikoli spregovorila in ukrepala. S tem ko zaupaš svojo težavo odrasli osebi, lahko potem skupaj z njo naredite spremembo v pravo smer.
Tu ti prilagam še nekaj povezav do člankov, v katerih lahko najdeš še nekaj več informacij in nasvetov:
https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/kako-prepoznas-nasilje-v-zvezi/
https://www.programneon.eu/dogaja-se-mi-vrstnisko-nasilje-kaj-lahko-naredim-kaj-pomaga-in-kaj-ne/
Če si začela opažati, da so negativni komentarji tvojih sošolcev začeli vplivati na tebe, na tvojo samopodobo – kako ti vidiš samo sebe, bi ti tudi priporočila, da se s starši pogovorite o strokovni pomoči s strani psihologa, ki ti bo pomagal predelati te izkušnje in hkrati utrditi pozitivno samopodobo.
Pošiljam ti en močan objem in upam, da se bodo težave čimprej rešile. Hvaležna bom, če se nam še kaj oglasiš. Če boš potrebovala še kakšno pomoč, informacijo, nasvet, nam napiši in ti bomo z veseljem odgovorili, smo tu za tebe.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije