živjo
z mojo simpatijo (ne punco) se Zelo dobro razumeva in Veva da sva si všeč Ona je 9 in pol jst pa 11 in sva se že objemala
in stiskala do poljuba pa ni prišlo ampak jaz res čutim res veliko željo do manjšega spolnega odnosa Tega ji nisem povedal ampak ko pomislim da sem ji penis potisnil v vagino me v telesu rahlo zaščemi in nevem kaj bi to lahko pomenilo
tako da hvala za kakeršen koli odgovor in upam da bo objavljen čim prej
in še zanima me kateri spolni odnos naj bi veljav zanajbolj odraslega težkega
Lep pozdrav ta
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Če sem te prav razumela, sta s simpatijo pred kratkim ugotovila, da sta drug drugemu všeč. Sanjariš o tem, kako bi se s tem dekletom še bolj zbližala, se poljubljala oz. imela spolni odnos.
Razumljivo je, da želiš vajin odnos poglobiti in razmišljaš o telesnem stiku z njo, saj ti je punca res zelo všeč. Počasi prehajaš v obdobje mladostništva, ko je spolnost nekaj novega, razburljivega in zanimivega.
Svetujem ti, da se s simpatijo pogovoriš o svojih željah. Dobro je, da si vzameta čas in se pogovorita o tem, kaj bi vsak od vaju želel dobiti iz omenjenega odnosa.
Sliši se, da te tema spolnosti zelo zanima. Najverjetneje si poskušal nekaj informacij že pridobiti s spleta. Dobro je, da so spletne strani, od katerih pridobivaš informacije, kvalitetne in podprte s strani strokovnjakov. O spolnosti lahko bereš tudi na naši spletni strani in sicer tukaj.
Svetujem ti, da se pri zbiranju informacij ne zanašaš preveč na pornografske posnetke. Ti so v veliki meri zrežirani in niso realen prikaz zadovoljujočega spolnega odnosa.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga. Držim pesti za vaju.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije