Nočem hoditi na športno zato kr nisem močen in nimam mišic. sošolci se pa med seboj primerjajo, si kažejo bicepse in tekmujejo kdo je boljši. Kaj naj naredim? Razmišljal sem, da bi se obrnil na učitelja, ampak med poukom nič ne reče.
• yo
you cannnn
mogoc se zacni ukvarjat z calisthenics to ful pomaga pa tk starti pocas po bos pa vidu
• tr
trrrr
Hej,
res razumem, kako se počutiš. Ni vsak močan ali mišičast in to je popolnoma v redu — primerjanje s sošolci ni merilo tvoje vrednosti. Če ti športna ni všeč ali se tam slabo počutiš, lahko poskusiš narediti nekaj zase, kar te veseli, npr. domač trening ali šport, ki ga res uživaš. Tudi majhne stvari, kot so sklece, počepi ali hoja, počasi gradijo moč in samozavest.
Če se počutiš neprijetno zaradi sošolcev, lahko vseeno poveš učitelju ali svetovalcu, da se počutiš izključenega ali pritisnjenega — tudi če učitelj med poukom nič ne reče, lahko poišče podporo zunaj razreda. Pomembno je, da ne obupaš in da delaš stvari zase, ne za tekmovanje z drugimi.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Tim, pozdravljen,
najprej hvala, da si se opogumil in delil svoje občutke. Veliko fantov pri tvoji starosti razmišlja podobno. Primerjanje mišic, moči ali videza je nekaj, kar se pogosto dogaja v razredu. Pomembno pa je vedeti, da športna vzgoja ni namenjena tekmovanju, kdo je najmočnejši, ampak temu, da se vsak nauči skrbeti za svoje telo, zdravje in dobro počutje. Mišice in moč se razvijajo postopoma. Nič ni narobe, če jih zdaj nimaš toliko kot drugi. Vsak ima svoj tempo. Športna vzgoja ti lahko pomaga, da se počutiš bolje v svojem telesu, ne glede na to, kako močan si. Poskusi se osredotočiti na stvari, ki jih pri športu rad počneš – morda tek, igre z žogo ali vaje, kjer se počutiš bolj samozavestno.
Če se počutiš neprijetno, ker se sošolci primerjajo, je to povsem razumljivo. Ena možnost je, da se o tem pogovoriš z učiteljem. Morda ne med poukom, ampak na samem, po uri ali med odmorom. Učitelji pogosto ne opazijo vsega, kar se dogaja med učenci, zato jim je dobro povedati, kako se počutiš. Lahko pa za pogovor izbereš tudi kakšno zate pomembno odraslo osebo na šoli.
Ob zdravi prehrani in redni telesni aktivnosti je pomembna tudi skrb za dobro telesno samopodobo. Nihče nima idealne postave. Na spletni strani si lahko prebereš tudi o korakih za izboljšanje telesne samopodobe. Prebrskaj tukaj.
Tvoja vrednost ni odvisna od mišic ali moči. Pomembno je, da se počutiš dobro v svojem telesu.
Vse dobro,
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. soc. pedagoginja