zdravo.. kaj narediš, če se zaljubiš u fanta iz druge države? ????????????????????... učim se že jezik in vse delam kot on, pa zaman.. pač, kaj storiti da ti je lažje oziroma kako najti fanta ker si ga reeesss želim.. Hvala za odgovor. L.P.
Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš nam z vprašanji vezanimi na zaljubljenost. Če imam prav si sporočilo verjetno pisala v nekoliko razburjenem stanju, zato predlagam, da poskušava nekatere dele le-tega bolje osvetliti in razjasniti. Zastavila ti bom nekaj vprašanj na katera mi lahko odgovoriš, da podrobneje raziščeva kaj doživljaš.
Praviš, da si se zaljubila v fanta iz druge države. Mi lahko zaupaš kje sta se s fantom spoznala. Berem tudi, da ti je težko, saj te zanima kaj storiti, da ti bo v tej situaciji lažje. Premisliš lahko o tem kaj te najbolj bremeni in mi to zaupaš. Prav tako bi te prosila, da podrobneje pojasniš kaj misliš s stavkom, da delaš vse kot on.
Zanima te tudi kako najti fanta, saj izražaš močno željo po takšnem odnosu. Želja in potreba po ljubezni je nekaj povsem normalnega. Pogosto se v obdobju najstništva pojavi interes po partnerski ljubezni, več o tem lahko prebereš v tem članku na To sem jaz - https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/potreba-po-ljubezni-ena-temeljnih-clovekovih-potreb/.
Ljubezen in odnosi so lahko nekaj zelo lepega in pomembnega v življenju najstnikov in najstnic. Ko se zaljubimo v drugo osebo in jo pobližje spoznamo lahko, če to želimo, postanemo par. A v koga se zaljubimo in kako? Z drugo osebo lahko začutimo iskrico zaradi različnih razlogov, a predvsem ta prva iskrica se zgodi spontano in ni nekaj kar izberemo in za kar se zavestno odločimo. Se pa veliko odločitev in truda pojavi, ko se z osebo odločimo biti v zvezi in jo tudi vzdrževati – več o zaljubljenosti in ljubezni lahko prebereš v tem zapisu - https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/potreba-po-ljubezni-ena-temeljnih-clovekovih-potreb/.
Vabim te torej, da sebi ali pa tudi meni v odgovoru na to sporočilo, odgovoriš na vprašanja, ki jih s teboj odpiram. Prav tako lahko raziskuješ pojme ljubezen, zaljubljenost in odnos v besedilih, katerih povezave sem prilepila zgoraj. V kolikor te še kaj zanima in tega nisem naslovila mi lahko ponovno pišeš.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)
pi
pica239
Pozdravljeni še enkrat.
Najprej hvala za odgovor in povezave, si bom podrobneje pogledala. Vprašali ste, kje sva se s tem fantom spoznala. No, v bistvu se sploh nisva spoznala (še zdaj se ne). Ta država ni blizu, ne morem kar na počitnice tja.. Kar me najbolj bremeni je, da ga še nisem imela pa še mama in oče sta se razšla. nihče nima časa zame in sem sama brez ljubezni od nikogar. Mislim da fant lahko pomaga ampak ga nimam. Vsi se samo norčujejo iz mene.. In itak se zaljubljam vedno v kakšne nedostopne.. Ali so iz druge države, ali starejši, ali zasedeni.. Pač nikogar nimam za tolažbo.. Ko sem napisala, da delam vse kot on, sem mislila da se učim njegov jezik ter mi je všeč, če se oblačim kot on.. snemam iste videje kot on in pač.. iste stvari so mi všeč.. skratka, res me boli to, da nimam fanta (sem pojasnila zakaj) in povrhu vsega nimam niti svoje sobe ker imamo zeloo majhno hišo..To je še dodaten razlog.. dokler se ne preselimo, ne bo najbrž s fantom nič.
L.P.