živjo, potrebujem ljubezenski nasvet. pred nekaj leti sem se začela dobivati z enim fantom. velikokrat sva se dobila zvečer se poljubljala in imela celo spplni odnos. občutek imam da me samo izkorišča in me nima zares rad in da me bo odjebal in mu ni mar kako se počitim. čeprau starejši je velik otrok in nič uzame zares. že velikokrat sem mu omenila da imam občutek da ima poleg mene še veliko ostalih deklet in da imam občutek da me nima zares rad. Učasih imam občutek da me ima rad zo mi je tudi ze rekel ucasih pa nevem. Cez dan se ne pogovarjava samo ucasih greva vn zvecir naskrivaj. Naslednic ko me bo ppvabil mu bom povedala da naj se zamisli kako se obnasa do mene in nebom hodila vn dokler se ne potrudi. ampak strah me je da se nebo putrudil zamw in da bova koncala.
• en
enapac
ojla če se z njim ne moreš pogovarjati v živo niti prek chatov in če ne kaže interesa te po vsej vrjetnosti izkorišča isto se je meni dogajalo in potem sm tipu rajs povedala svoje in je kot ena navadna p**** sam sou stran in hvala bogu od tkrt ga ne vidm vec
• La
Lalala
Hej!
Prva stvar(sorry ce to zveni ful agresivno) BRAVO da ves kaj si vredna in mu bos povedala resnico. Okej zdej pa k ostalemu. Torej loh si sam oeedstavljam kako ti je ce si z nekom zw kr en lep cas in imas obcutek da se ne trudi zate. Ce te on ne jemlje resno potem je to kr en velik problem. Zdrj zlo je odvisno od njegove reakcije ce se bo zacel trudit zate in razunel fenomen ce pa ne vedi da potem enostavno ni pravi in da mora najdt nekoga k te bo spoštoval in razumel ter zi poskušal življenje oljašat kot ti ga narest bolj stresnega. Vrjamem da je težko amlak ce je res tak si noa vrjetno kasnje hvalzena da bos(ce bos) break upala.
Vso sreco in upam da si drgac vredi
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Oh, zdi se kot da si se znašla v vrtiljaku čustev in da nisi čisto prepričana, kako se on počuti glede tebe. Prav tako popolnoma razumem, da te je strah, da se bodo stvari končale. Zanima me, ali čutiš, da ga imaš ti zares rada in si zares želiš biti z njim?
Praviš, da se dobivata le zvečer, čez dan niti nista toliko v stikih. Zanima me, kako se počutiš glede tega. Kako bi si ti želela, da bi izgledal vajin odnos in kaj zate pomeni, da se nekdo potrudi zate? Premisli, ali bi se želela dobiti tudi čez dan, npr. popoldne in čez vikende, in preživljati čas tudi, ko imata oba veliko obveznosti ali ti je v redu, da se dobivata samo v večernih urah. Kaj bi si želela, da počneta skupaj? Ob tem, ko mu poveš, kako se počutiš bodi čim bolj jasna, izrazi svoje potrebe in želje. Ko nekomu povemo, kaj si želimo in pričakujemo, le tako lahko spoznamo, ali je oseba pripravljena na odnos z nami ali ne. S tem, ko odpreš pogovor o pričakovanjih v odnosu, ponudiš tudi njemu prostor, da ti pove, kako se on počuti glede tebe in kaj on pričakuje od vajinega odnosa. Normalno je, da imaš potrebe in želje, saj v odnos vlagaš veliko energije, časa in truda. Žal ti ne morem zagotoviti, kaj se bo zgodilo po vajinem pogovoru, saj ne vem, kako se bo fant odzval. Morda si tudi ne želi enakih stvari v vajinem odnosu kot ti. Ob tem je pomembno, da sama premisliš in se odločiš, kaj je zate še okej in kaj ni. S tem ko postaviš meje v odnosu ubraniš sebe in se zavaruješ pred razočaranji. Tudi če se stvari končajo, lahko svojo energijo preusmeriš drugam - počneš stvari, ki so ti ljube, ki te sproščajo in napolnijo, preživljaš čas z ljudmi, ki ti dajo občutek varnosti in sprejetosti.
Ne pozabi, da sta za odnos potrebni dve osebi, kar pomeni da se morata oba truditi za odnos, odprto in iskreno komunicirati in si nameniti čas, da bo ta deloval.
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (UN)
• bi
bibi
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.