živjo tukaj bibi kaj narediti ce se pocutim osamljeno jokam vsako noc in nevidim smisla v zivljenju kot pa v ljubezni s časoma ampak ljubezen mi ze daje malo smisla saj mi je usec fant no ja pocutim se zelo usamljeno vse kar si zelim je da i imela fanta ali pa nekoga ki me razume
Bi
Bibi
Zivjo stara sem11 let in to sem napisala kar nekaj casa nazaj seveda bi rekla da me je to ze minilo in ja sekr bi prosila za odgovor
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Bibi!
Najprej naj ti povem, da si zelo pogumna, da si delila svoje občutke z mano. Vsi se kdaj počutimo osamljeno, in povsem razumljivo je, da te to teži. Ni pa nujno, da si v te doživljanjih sama in s tem, ko si se obrnila na našo Svetovalnico, si že naredila pomemben korak. Vem, da lahko osamljenost spremlja občutek, da ne bo nikoli boljše, a verjemi, da tudi ti nisi sama, četudi se morda v tem trenutku tako počutiš.
Ko si žalostna ali osamljena je pomembno, da najdeš nekoga, s komer se lahko o tem pogovoriš - morda s kakšno prijateljico ali družinskim članom? Tudi, če se ti zdi, da te nihče ne razume, obstajajo ljudje, ki jim je mar zate in ti želijo prisluhniti.
Lepo je slišati, da ti ljubezen daje upanje in da v njej vidiš nekaj smisla, ampak poskusi na to gledati iz druge perspektive - ni nujno, da ljubezen najdeš zgolj v fantu, lahko je tudi v prijateljstvu, družini in ljudeh, ki te cenijo. Pomembno je, da poskrbiš zase in počneš stvari, ki te osrečujejo. Kaj rada počneš v svojem prostem času? Poskusi več časa posvetiti tem stvarem.
Ko se poutiš zelo osamljeno, je tudi povsem v redu prositi za pomoč. Lahko se obrneš na svetovalno delavko na svoji šoli, ali pa na naši spletni strani preveriš, kdaj bo spet možen pogovor v živo s psihologom_injo. Vesela pa bom, če se tud meni še kaj javiš in mi še kaj napišeš.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)