Jaz razmišjam ker nič ne naredmim prav ker se starši jezijo na mene razmišljam če je pametno da bi se ubil pri 20 letih meni se od vedno zdi da je življenje za manj kadar se derejo na mene kadar se pa zabavam pa se mi ne zdi tako. Kaj naj naredim.
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Dragi mladostnik,
zahvaljujem se ti za tvoj zapis in zaupanje.
Razumem, da si se znašla v situaciji, ki je zate zelo obremenjujoča in vpliva na tvoje razmišljanje, čustvovanje in vedenje. Ker bi ti želela dati čim bolj celovit odgovor, bi te prosila, če mi lahko malo več zaupaš o tvojem odnosu s starši. Katere so tiste situacije, ki so za vas naporne, kdaj in zakaj prihaja do konfliktov, kako jih rešujete. Na kakšen način si do sedaj reševal težave?
V kolikor prav razumem, razmišljaš o samomoru. Razumem, da je težko. Mogoče lahko razmišljava takole. Ko smo zelo jezni, ob tem informacija - jeza je povsem ok čustvo, težko razmišljamo in iščemo konstruktivne rešitve, predloge k rešitvam. Se strinjaš? Predlagam ti, da se poskušaš najprej sprostiti - ob tem ti priporočam tehnike sproščanja, ki jih boš našel na našem portalu To sem jaz. Ob tem zelo pomagajo sprehodi v naravi, torej gibanje, tudi spanje, omejitev zaslonov in fizično druženje s prijatelji. Pogovor, govori z njimi. Predlog pa gre tudi v smeri, da se, ko bo to mogoče za vse vas v družini, usedete in pogovorite - si poskušate povedati kaj se dogaja, kaj vas moti, kaj moti tebe, ali si pripravljen na kakšne kompromise, dogovore in sklepe, tudi o posledicah, ko se dogovorov ne držite, se je smiselno pogovoriti. Zelo konkretno. Pri tem je pomembno, da se poslušate in ste spoštjivi drug do drugega.
Verjetno se boš strinjal, da ima vsak v družini vlogo in naloge, za katere se dogovorite. V kolikor se ti zdi, da se ne slišite, vam je v pomoč lahko šolska svetovalna služba.
Se strinjaš, da se še tipkava in nadaljujeva najin pogovor. Do naslednjič te lepo pozdravljam in ti želim vse dobro.
Lep pozdrav,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja