Nevem kaj naj naredim ali mu povem svoje obcutke ali naj samo move on in ga pozabim ampak ne morm že od 2023 ko sm ga vidla poleti in se zaljubila v njega vsak dan 24/7 mislim samo on njemu kaj dela,kako je ,a je vse oki .....
Piševa si ampak ali me seena al me pa ma na deliverdu ampak pol k ga vprašam zakaj spet seena se pa opraviči sploh nevem kaj naj naredim .
Vprasala sem ga kako je in reku je super ampak ko je on mene vprašal sem mu odgovorila da slabo reku je zakaj ampak sm rekla da je itk vsen odgovoru je povej ampak sem mogla iti na trening in sem mu napisala da kasneje ko končam če me ne bo spet imel na deliveru ali pa seenu . Vorasala sem ga še kako je ena ki mi je povedu da se je zagledu vanjo res nevem kaj naj naredim povedala bi mu svoja čustva ki jih držim v sebi še 1 leto in malo več ampak se zavedam da ga bom vsako poletje videla . Strah me je kaj če me samo blokira jaz pa tega nočem.  Hočem da ve kaj čutim hocm da ve zakj mu skoz pišem . Ampak vem da itk je ful lepših punc in da bo imel drugo sam da pomislim na to je grozno. Nevem kaj naj naredim ?
Muci me to da ga bom videla šele poleti in če me blokira niti ne bom vedla kaj se dogaja a je okej .
Nevem kako move on , nevem ali mu povem svoje občutke ali jih zadržim zase ker 24/7 samo o njemu mislim.
• Mi
Mia-blackpink
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da stalno misliš na fanta, ki si ga poleti spoznala, in se ne moreš odločiti, ali bi mu izpovedala svoja čustva ali ne. Tvoja občutja so povsem razumljiva, res je lahko zelo stresno, ko te preplavljajo čustva do nekoga.
Rada bi izvedela več o tvojem odnosu s tem fantom. Mi lahko poveš, kje in kako sta se spoznala? Se vidita kaj tudi v živo, ali si večinoma dopisujeta?
Glede vajine komunikacije, bi ti svetovala, da mu kar direktno (in vljudno) poveš, če te kaj moti. Lahko ga npr. prijazno vprašaš, če ti lahko hitreje odgovori, ker bi rada, da komunikacija med vama poteka gladko. Prav tako, pa mu daj priložnost, da pove svojo plat - nekateri posamezniki namreč ne marajo biti na telefonu zelo pogosto, ali imajo izklopljena obvestila, ker jih motijo. Pomembno je, da izraziš svoje mnenje, vendar hkrati upoštevaš tudi njegovo.
Razumem, da te je potrlo, ko ti je priznal, da se je zagledal v drugo dekle. To je res lahko boleče slišati, še posebej, če si do njega razvila močna čustva. Če ti iskreno povem, to ni ravno dober znak. Če te ta situacija preveč vznemirja ali se ti zdi, da ti povzroča preveč stresa, premisli, ali je vajin odnos res nekaj, kar te osrečuje.
Žal ti ne morem povedati, ali naj fantu izpoveš svoja čustva, ali ne, ker boš sama znala najbolje presoditi, katera odločitev je zate prava. Svetujem ti, da premisliš, kako bi se počutila v različnih scenarijih: če bi mu povedala in bi od fanta dobila pozitiven odziv; če bi mu povedala in bi ti fant povedal, da ne čuti enako; ali če bi svoja čustva do fanta zadržala zase. Dobro se je vprašati tudi, ali bi te v zadnjem primeru še naprej obremenjevala neizražena čustva. Včasih je res osvobajajoče, da izrazimo, kar čutimo, saj tako lahko ugotovimo, kje zares stojimo. V kolikor se odločiš, da boš fantu povedala svoja čustva, je pomembno, da spoštuješ njegov odgovor, ne glede na to, ali on čuti enako ali ne. Če slučajno fant ne bi čutil enako kot ti, ne pozabi, da to nikakor ne pomeni, da s tabo kaj ni v redu, tvoja vrednost namreč nikakor ni odvisna od tega, ali si všeč določenemu fantu ali ne. V vsakem primeru, si zaslužiš nekoga, ki te bo cenil in te imel rad točno takšno, kot si. Bi te pa na koncu še rada opomnila, da ni nujno, da na fanta pozabiš, če ne bosta skupaj. Po tvojem zapisu bi rekla, da ti fant veliko pomeni, zato lahko v vsakem primeru ohranita dobre odnose.
V kolikor boš imela še kakšno vprašanje, smo tu zate.
Želim ti veliko sreče in verjamem, da je pred tabo še veliko priložnosti za ljubezen in srečo!
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)