Pozdravljeni
Imam eno zelo pomembno vprašanje. Jaz ne vem ali imam rada punce ali fante z obema se mi zdi zelo prijetno ampak starši ne podpirajo če bi imela rada punce prosim pomagajte.
Hvala lp Mia
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo Mia,
če so ti všeč tako punce kot fantje je beseda, ki to opisuje "biseksualnost". To je spolna in/ali romantična usmerjenost oseb, ki jih lahko privlačijo ljudje več kot enega spola, ne nujno v istem obdobju, ne nujno na enak način ali v enaki meri.
Spolna usmerjenost je sicer lahko nekaj zelo fluidnega oz. spremenljivega. V nekem obdobju so nam lahko všeč punce, v nekem obdobju fantje, v nekem obdobju osebe ne glede na njihov spol. Zdi se mi pomembno, da pri tem slediš sebi in svojim občutkom ter si vzameš čas za raziskovanje. Za svojo spolno usmerjenost lahko iščeš »nalepke«, lahko pa je ne definiraš kar je tudi popolnoma okej.
Omenila si, da te starši ne bi podprli, če bi imela rada punce. Poznaš morda kakšno drugo odraslo, varno osebo, ki bi te v tem lahko slišala? Včasih je to teta, včasih svetovalna delavka na šoli, včasih kakšna druga odrasla oseba. Če da, se lahko s to osebo pogovoriš in poveš kaj doživljaš saj so odrasle podporne osebe res pomembne. Če ne poznaš nobene take odrasle osebe pa so pomembne že sovrstnice, ki jim lahko zaupaš, in tudi preko pogovora z njimi raziskuješ kdo ti je všeč in kaj čutiš v sebi.
Če imaš še kakšno vprašanje sem ti z veseljem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra