jaz sem v punco ona me ne opazi ali se mi izumika in redko se pogovarja z mano . tudi sem ji že povedal da jo ljubim .
lp tilen
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Tilen,
me veseli, da si se obrnil na našo svetovalnico. Praviš, da si punci, ki ti je všeč, že izpovedal svojo ljubezen in da se sicer redko pogovarja s teboj. Vabim te, da napišeš še kaj več o tem, na kak način si že vse poskušal stopiti v stik z njo, kako si ji izpovedal ljubezen, v kakšnem odnosu sta sicer z njo, ... Tako bo lahko moj odgovor bolj specifičen.
Kar je v tvoji moči je, da si iskren glede svojih čustev in le-te deliš s punco. Lahko jo morda povabiš na kak sprehod, lahko jo povabiš, da se za kak predmet skupaj učita in podobno. Vsekakor pa je pomembno tudi, kakšne občutke ima ona glede vajinega odnosa (to boš lahko sklepal iz njenega odziva ob povabilu). Če so občutki na obeh straneh podobni, se lahko razvije kaj več, pogosto pa se seveda tudi zgodi, da simpatija ni dvostranska in ostane pri enostranski želji po poglobitvi odnosa.
Pomembno je, da se sam ne spremeniš zaradi trenutne simpatije. Si namreč v obdobju mladostništva, ki je polno novih simpatij, metuljčkov v trebuhu, hkrati pa tudi razhajanj in razočaranj. Vsekakor glede na tvojo mladost verjamem, da je pred teboj še veliko priložnosti in prijetnih ljubezenskih izkušenj.   Upam, da sem ti s svojim splošnim odgovorom pomagala. Lahko pa še dodatno opišeš situacijo in podam bolj natančen odgovor.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
• Mu
Muhi
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.