A je normalno da me ne privlacijo fanti moje starosti ker mi ne zgledajo privlacni. In so ki vsec bolj 1-15 let starejsi? Pac 1, 2 leti tudi ne tok (se najdejo kaki) ampak tko 3 leta starejsi so mi se najveckrat vsec. Pac tko vedno so mi bli vsec malo starejsi in zej mislim da ko bom sla v sredno da mi bojo tam isto stari kot jaz vsec. A kaj ce nebojo? Pac da razlozim kaj mislim. Stara sm 14 in so mi vswc tisti ki so 17. A pol k bom js stara 17 mi bojo tut vsec uni k so 17 al uni k so 20?
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zanimanje za nekoliko starejše fante je pri tvoji starosti precej pogosto in povsem normalno. V takšni situaciji se znajde dosti tvojih vrstnic, saj lahko starejši fantje delujejo bolj zrelo oz. imajo določene lastnosti, ki so ti v tem obdobju še posebej pomembne.
Kar te privlači se lahko spreminja s časom. To, da te trenutno privlačijo fantje, ki so nekoliko starejši, ni nič nenavadnega ali zaskrbljujočega. Ljudje se razvijamo različno hitro, in morda se ti zdi, da fantje tvoje starosti še niso na enaki čustveni ali intelektualni ravni kot ti.
Ko boš stara 17 let, se bo tvoj pogled na svet in s tem tudi tvoje preference glede partnerja morda spremenile. Morda te bodo privlačili fantje, ki so stari enako kot ti, ali pa se ti bodo nekoliko starejši še zmeraj zdeli bolj privlačni.
Dobro se je zavedati, da ima odnos s starejšimi fanti tudi svoje slabosti. Med drugim lahko vodi v neravnovesje moči oz. premoč starejšega partnerja. Dobro bi bilo razmisliti, kaj so zate prednosti in kaj slabosti odnosa z nekom starejšim.
Čeprav je lahko vznemirljivo razmišljati o odnosih s starejšimi fanti, je pomembno, da se osredotočiš na izgradnjo zdravih, spoštljivih in uravnoteženih odnosov. Svetujem ti, da poskušaš delati na lastni samostojnosti, asertivnosti in zrelosti, kar ti bo pomagalo vzpostaviti bolj enakopraven odnos z bodočim partnerjem.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije