Živjo,
star sem 16 let in sem letos začel hoditi na srednjo šolo v večje mesto imam problem saj sem mislil da mi bo fajn ampak mi ni saj sem drugačen od ostalih saj sem gej tega nobenemu še nisem povedal niti moji mami saj me je strah to vem že veliko časa a nočem nobenmu povedati. nočem več živeti hočem biti tako kod ostali normalen večina ljudi misli da je seksualnost izbira a ni če bi bila izbira bi si izbral da bi bil tako kod usi ostali nočem več hoditi u šolo usi moji prijatelji ki sem mislil da so moji prijatelji so za mojim hrbtom govorili da zgledam kot nek peder in da sem nadležen z njimi se nedružim, ko hodim po ulici kar neki ljudje ki jih nepoznam kričijo za mano zakaj sem peder in da me bodo pretepli. ko hodim pohodnikih slišim šepetanja ta je peder hočem biti tako kod usi ostali normalen fant ki ni gej noben se nezaveda da si nisem sam izbral da sem gej strah me je hoditi po hodnikih ker dobivam grde poglede niti okoli mojih prijateljih nemorem biti pravi jaz ker če bi jim povedal da sem gej se bi usi nehali družiti z mano. nočem več hoditi u šolo kaj naj storim
• Lu
Lubibubi
Jest sm tud gej in te razumem. Meni je bilo tuđi teško povećati svojim štrasom in prijateljem. Najprije povej svojim starsom, san ti bodo oni lahko najbolje svetovali.Nic ni narobe da si gej . Tega se ne smes sramovati.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
Najprej hvala za tvoje sporočilo in zaupanje. Glede na napisano si predstavljam, da ti ni lahko in s sabo nosiš veliko občutkov.
Si se razkril kateremu od prijateljev oz. prijateljic in so bile podporne? Podpora bližnjih nam namreč pogosto lahko olajša težka občutja in se lažje soočamo s težkimi situacijami. Napisal si, da staršem za svojo spolno usmerjenost še nisi povedal. Se ti zdi, da bi bila lahko podporna? Ali morda vsaj eden od njiju? Razkrivanje družini je sicer lahko stresen dogodek, saj s tem tvegaš različne odzive, ne glede na vse pa se mi zdi pomembno, da se razkriješ takrat, ko imaš občutek, da si na to pripravljen. Na razkritje se lahko tudi pripraviš, in sicer z iskanjem primernih stavkov, pripravo settinga, pisanjem pisma ipd. Tukaj si o razkritju lahko prebereš še kaj več.
Kar opisuješ (da ljudje za tabo kričijo žaljivke ali šepetajo za tvojim hrbtom) se ne bi smelo dogajati. Tvoja spolna usmerjenost je tvoja osebna okoliščina, ki jo lahko živiš tako kot želiš. Imate na vaši šoli svetovalko, ki bi ti prisluhnila in bi ji lahko zaupal kaj doživljaš ter kako se ostali do tebe vedejo? Če ne svetovalna delavka pa morda katera od učiteljic ali učiteljev? Le tako lahko učitelji in celotno šolsko osebje postanejo pozorni na to, kaj se dogaja in omogočajo varno šolsko okolje za vse. Lahko pa se oglasiš tudi pri nas na Legebitri na individualnem svetovanju (svetovalnica@legebitra.si). Če imaš še kakšno vprašanje pa pogovor seveda lahko nadaljujeva tu.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• ks
ksvekdbskajsbs
wanna be friends? tudi jaz se soocam z podobnimi stvarmi