Živijo! Spet jaz...:(
Imam veliko težavo...moji mami sem lagala o neki zelo pomembni stvari in sedaj, leto kasneje mi je zelo hudo...ne vem, kaj naj storim...prosim za pomoč.
Hvala
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje in da si se obrnila na nas.Če prav razumem, si se lani zlagala tvoji mami o tebi pomembni stvari in ti je sedaj zaradi tega hudo.
Verjamem, da ti je zaradi tega hudo in da ti je sedaj žal. Poskusi mami povedati resnico, se opravičiti in povedati, da ti je žal. Vsi kdaj delamo napake, včasih za to, ker v dani situaciji ne zmoremo drugače odreagirati in to je človeško. Noben ni popoln in vsakemu se zgodi, da v določeni situaciji ne odreagira, tako kot bi bilo potrebno ali kot bi si želel. Največ kar lahko po tem naredimo, da popravimo svojo napako je, da za njo prevzamemo odgovornost, jo priznamo, se opravičimo in se potrudimo, da je drugič več ne ponovimo.
Spodbudila bi te tudi, da poskusiš razmisliti, kaj si takrat ti občutila - mogoče strah, jezo, sram, ali katero drugo neprijetno čustvo in si se za to odločila, da ne boš povedala po resnici? Tudi to je nekaj, kar je dobro, če poveš mami, da bo lahko bolje razumela, zakaj si tako ravnala. Hkrati pa se lahko z mamo poskusiš pogovoriti in se dogovorita, kaj bi ti pomagalo, da bi ji naslednjič lažje zaupala stvari, o katerih ti ni najbolj prijetno govoriti.
Kakšen dodaten nasvet, kako se pripraviti za pogovor, lahko najdeš tudi v tem članku: https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/mami-oci-imam-problem-se-lahko-pogovorimo/
Če ti lahko še kako pomagamo, smo tu za tebe. Upam, da se bosta z mamo uspeli čim bolj mirno pogovoriti.
Lep dan,Sara Seršen, mag. psihologije