Zivjo pisem vam ker bi rada uprasala vas ker ne najdem vec odgovora za to uprasanje. Uglavnem z mojim fantom sva skupi ze 4 mesece in do trejtega meseca je blobpr nama use uredu in pol proti sredini 4 meseca sva se zacela non stop kregat tko 3 dni zaporedoma in sem ze mislila da bo veza propala zarad tega pac kregala sva se zarad enih stavri pac fant mi je oblubu da bova sla ko bobpoletje skp na morej in pol mu je sosolka rekla da bi lahko sli preko modiala v budvo sam men to ni bilo usec plus 3 krat me je urasu in itk da sem pol popizdila in use sam pol sem se zacela sprasevat zkh se to dogaja in sem pogruntala da sem se prevec nanjga navezala oz da je postal del mojega usak dana tt ko sem doma kar ne bi smelo uplivat. Plus sva oba pogurtnala da se za usako mahjno stavr razjezim, plus moj fant je letos hodu veliko na 18 tke od frednov in mene je vedno strah zarad tega ce bodo punce ga osvajale al pa kej takega pac ne me zdj razumet da mu ne zaupam sam mam ta strah in bi ga rada premagala plus rada bi delala na sebi ko sem v vezi sem nvm kako naj ker mam solo mojega fanta. In zdj me zanima kaj naj naredim glede usega tega? Najbolj me pa zanima ce sva se z mojim fantom kregala 3 dni a to pove da naijna veza ne bo stala dolgo?
Hvala za vnaprej
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v svojem zapisu opisuješ svoje pomisleke glede navezanosti na svojega fanta in izražaš skrbi glede vajinih sporov. Razumem, da ti v teh okoliščinah ni prijetno in da si v stiski.
Najprej bi ti rada povedala, da so nestrinjanja in spori del vsakega odnosa, ki jih imamo ljudje drug z drugim, bodisi je to platonske ali romantične narave. Ker smo si med seboj različni, je neizbežno, da se bomo kdaj z drugimi sprli. Če se s partnerjem znajdeta v obdobju, ko imata pogoste prepire, to samo po sebi nikakor ne nakazuje razpada vajine zveze. Kar pa je pri tem ključnega pomena, je to, kako se sporov lotita - če sporom pustita, da nadvladajo nad učinkovito oz. konstruktivno komunikacijo, to ni najboljši pokazatelj zdrave in trajne zveze; če pa se potrudita o vajinih nestrinjanjih pogovoriti in jih razrešiti, poiskati kompromis, ki ustreza obema, potem pa ni treba, da te skrbi. Na tej povezavi lahko najdeš nekaj napotkov, ki jim lahko sledita, da bo vajina komunikacija potekala bolj učinkovito. Skozi te korake pa lahko tudi sama izraziš svoje počutje, ki je povezano s tem, da se zelo hitro razjeziš - poskusi kdaj v teh primerih svoje misli izraziti skozi “jaz sporočila”.
Praviš, da se ti zdi, da si na fanta preveč navezana. Dober prvi korak je, da si zaznala, da ta navezanost negativno vpliva na tvoje počutje in tvoj vsakdan. Pomembno je, da sama sebe v zvezi ne izgubiš, da imaš še vedno svoje hobije, svoje rutine in svoje prijatelje - vsak partner v zdravi zvezi potrebuje čas in prostor zase. Spodbujam te, da se potrudiš nekaj svojega časa nameniti sebi in svojim interesom/hobijem (pomisli, kaj te je veselilo, preden si začela z zvezo, kaj si rada počela, kako si takrat preživljala prosti čas). Imaš morda kakšne bližnje prijatelje/prijateljice ali sorojence, s katerimi lahko še preživljaš čas?
Sporoči, če bo karkoli izmed tega, kar sem omenjala v svojem odgovoru zate in za vajin odnos koristno, sicer lahko raziščeva druge možnosti.
Če ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem ti seveda na voljo.
Topel pozdrav,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)