Pozdravljeni!
Všeč mi je fant in ne vem kaj naj niti ne vem kaj sem a sem gay ali bijo ne vem ker so mo tudi punce vseč in imam punco res me spravla v veselje sam ko sm z njenim bratom se počutim koda imam metulčke v želotcu in ne vem kaj včasih se me dotika po nogi koda bi me vsvajav pa ne vem kaj on mogoče že ve sam ne ve kaj naj.
Hvala za pomoč in lp.
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Dragi Dominik,
zahvaljujem se ti za zaupanje in tvoje razmišljanje, zapis.
Razumem, da te begajo čustva, ki se ti pojavljajo v odnosu do dekleta in njenega brata ter postavljajo pod vprašaj tvojo spolno identiteto. Sprašuješ se ali si gay ali biseksualen. Spraševanje, zmedenost, nejasnost povezana s spolno identiteto je v obdobju mladostništva normativna. Vrstniki in vrstnice tvoje starosti se kot ti ukvarjajo s temi vprašanji.
Kaj pravzaprav lahko narediš? Moje razmišljanje gre v smeri ohranjanja odnosov z osebami, ki so ti ljube. Ob tem raziskuj svoje občutke ob tem, ko si v družbi deklet in kaj se dogaja, ko si v družbi fantov, s katerimi si si blizu. Kaj se dogaja v tvoji glavi, kako se to odraža v tvojem telesu, kakšno je tvoje vedenje. Ob tem pa bodi do sebe potrpežljiv in prijazen. Upam, da imaš prijatelja, prijateljice, s katerimi lahko o tej temi razpravljate, izražate svoje dvome, stališča, tudi odstirate predosedke in mite o spolni usmerjenosti.
Dragi Dominik, želim ti, da predvsem sprejemaš sebe takšnega kot si. Obdobje mladostništva pa odpira različna vprašanja in teme, ki so pomembne za oblikovanje identitete, tudi spolne. Še enkrat - daj si čas, bodi potrpežljiv do sebe in verjamem, da se ti bo skozi čas, izkušnje izoblikovalo jasnejše prepričanje o tem, s katerim spolom si želiš vzpostavljati partnerske zveze.
Želim ti prijetne prvomajske počitnice in dober zaključek šolskega leta.
Lepo te pozdravljam,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja
• Ma
Mateja123
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.