Pozdravljeni jaz nevem kaj naj naredim rada imam svojega prijatelja včasih pa mi srce bije kot noro kaj to pomeni .ali sem zaljubljena. Nevem kaj naj naredim. On pa me tudi velikokrat pokliče.
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
To, da ti v bližini prijatelja včasih močno bije srce, lahko pomeni, da si vanj zaljubljena, lahko pa tudi kaj drugega. Pomembno je, v kakšnih situacijah po navadi opaziš to bitje srca in kakšni občutki so poleg tega še prisotni. Se to zgodi, ko te pokliče? Kadar sta skupaj, sama ali v družbi? Kaj takrat počneta? Kaj v teh trenutkih še občutiš poleg bitja srca? Se pojavi kakšno čustvo? Kakšne misli ti gredo po glavi? Kako se takrat vedeš?
Če si boš odgovorila na ta vprašanja, boš verjetno bližje odgovoru na vprašanje, ali si zaljubljena. Poskusi opazovati sebe in njega v takšnih situacijah, ko zaznaš hitrejše bitje srca. Kako se vede on? Tudi on morda daje znake, da si mu všeč? Možnost je tudi, da ga kar naravnost vprašaš, ali si mu všeč. Glede na njegov odgovor boš tudi zase lažje ugotovila, kaj čutiš do njega.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. V primeru dodatnih vprašanj ali dilem pa mi lahko ponovno pišeš.
Želim ti vse dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije