Bom kr zacela stvar je v tem da se js ful sekiram zarad vseh stvari ki sem mi zgodijo najbolj pa me muci ker se mi zdi da nevem pac da nimam ono take frendice ki bi ji lahk cist vse povedla pa ona meni pac sej nimam nekih problemov al pa kaj sam pac da bi ji lahk zaupala neke take normalene stvari npr da mi je keri fant vsec al pa nevem pac vse. Js mam sam take prijatlce ko majo zi vse bff. In pac nevem vcasih me je strah da nevom nikol nasla prave prijatlce ne sam neke frendice ko so bol tak. Na primer ena moja frendica ko sma se ful stekale sam zacele skup trenirat plesne in ona je tak se na plesnih z mano ful druzi pa to pjo sma pa v soli (ker sma sosolke) te pa je skos z drugimi puncami in tak oba gre na plesne sam takrat ko grem js js pa gremnpac vedno in nje tut velikrat ji tak da zaj nevem al naj ji povem da migre na zivce da se pri plesnih z mano ful druzi v solli pa nic al se naj delam ko da se ni nic zgodilo misla pa sem ji zi rect da ce se ne druzi z mano v soli se tut na plesnih nerabi. Nevem ka naj naredim .Pa tut js sem pred kratkim prznovala rojstn danin ke bla ona tut pri meni in sem js dala idejo sa se oblecemo kot neki hipiji in da si vse pac kakrkoli damo gor da bo zgledlo cudno in js tak njej recem da bi bla mogoc to za pusta in me ona pogleda pa rece ka pa bos pa se tak ful zmrduje in ji js recem da bom bla hipi in pol ko pridem js v solo se zacne ona po celem razredu dret da bo ona pa njena frendica hipiji in da nebi slucajno kdo ukradu ideje in je to tak vsakmu povedla sam mene ni pogledla js bi jo v tistem trenutku najrajs narezala nakoscke ker sem bla res ful jezna sam tega js nikol ne pokazem pa jo noti nisem nic rekla in zaj nevem kaj ji naj recem pac ka naj naredim???????
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
med prebiranjem tvojega zapisa sem začutila, kako močno te obremenjuje dejstvo, da nimaš najboljše prijateljice, ki bi se ji lahko popolnoma zaupala. Hkrati pa te je tudi strah, da ne boš nikoli spoznala oziroma našla prave, najboljše prijateljice. Predstavljam si, kako se počutiš.
Dobra socialna mreža oziroma krog prijateljev je ključnega pomena za posameznikovo dobro počutje in kvaliteto življenja. S prijatelji delimo svoje težke, pa tudi svetle trenutke. Najboljši prijatelj pa je tisti, ki mu lahko zaupamo tudi svoje najgloblje doživljanje in nas pri tem ne obsoja, pač pa nas sprejme takšne, kot smo, kar ima lahko izjemno pozitiven vpliv na nas, zato verjamem, da si tudi ti želiš takega prijatelja.
Tvoj strah pred tem, da tudi v prihodnje ne boš našla najboljše prijateljice, je po mojem mnenju odveč. Naj ti predstavim zakaj tako mislim in morda boš na svojo situacijo tako lahko pogledala iz drugega zornega kota. Našo socialno mrežo in s tem tudi prijateljstva nemreč oblikujemo skozi vse življenje. Nekatera prijateljstva se vmes končajo, druga se rodijo na novo. Glede na tvoja leta predvidevam, da počasi odhajaš v srednjo šolo, kjer se ti bo odprl nov krog ljudi in s tem številne možnosti za oblikovanje trdnih prijateljskih odnosov. Tudi kasneje v življenju boš deležna številnih priložnosti za spoznavanje novih ljudi, s katerimi boš lahko oblikovala tebi pomembne odnose. Pri tem se moraš zavedati še to, da se dober in trden odnos ne zgodi sam po sebi, pač pa smo mi sami odgovorni za to, da ga zgradimo in oblikujemo. Pri razvijanju odnosa pa je zelo pomembno, da smo dovolj pogumni, da z drugimi delimo nam osebne stvari.
Če te pravilno razumem, te obremenjuje in si še posebej zmedena tudi zaradi odnosa z eno izmed prijateljic, ki se s tabo sicer rada druži na plesnih vajah, v šoli pa se obnaša povsem drugače. Praviš, da je celo prevzela tvojo idejo o pustnem kostumu in te iz tega povsem izključila, kar je v tebi vzbudilo močno jezo. Žal mi je, da te je tako prizadela. Praviš, da ne veš, kako naj se na to odzoveš.
Kar se mi zdi najbolj smiselno v tem trenutku je iskren pogovor s to prijateljico. Vendar, pazljivo! Pogovor naj ne bo obtožujoč in naj ne izhaja iz tvoje jeze. Na naslednji povezavi najdeš načela dobrega komuniciranja, s katerimi si lahko pomagaš. Predvsem se osredotoči na to, da izraziš, kako se ti počutiš.
Predlagam ti, da prijetljico povabiš nekam na samo, lahko je to kako druženje ali pa zgolj sprehod, kjer bosta sami in ji boš lahko v miru izrazila to, kako se počutiš. Morda lahko izkoristiš čas, ko sta na plesnih vajah oziroma jo prosiš, da si vzame nekaj časa po vajah. Glede na to, da se rada druži s tabo na vajah, se mi zdi to idealna priložnost za pogovor. Super se mi zdi, da si vnaprej pripraviš, kaj vse bi ji rada povedala, ter poskušaš to oblikovati na podlagi omenjenih načel komuniciranja.
Želim ti veliko poguma, če imaš še kako vprašanje, pa sem ti na voljo,
Amadeja Jurič, mag. psihologije