ze več kot 1 ali celo 2 leti soočam z anxiety, social anxiety, ADHD in tudi malo depresije poleg tega pa še problemi z prijateljstvom. Imam zelo velike tezave govoriti v javnosti začnem se tresit jecljat in tapkat z nogo kot nora naprimer ko sem vprašana ali pa govorni nastop ali pa celo ko me pokličejo učitelji pred tablo nemorem se zbrati in ko sem se tako močno tresla me je učiteljica tudi vprašala zakaj pa sem odgovorila da sem ''živčna'' ampak bi se najraje kar pogreznila ta trenutek. ne maram pogovora ali stika z ljudmi izvem mojega okolja. ne morem se zbrati tudi doma nimam motivacije ko se pa spravim nekaj delat pa mi ta motivacija pade na dno ze po 5 minutah. nevem kako se naj zberem velikokrat in to mislim res velikokrat se zagledam ali 'zone out'-am po angleško. lažje bi mi bilo povedati kaj je narobe v angleščini ampak bo tako tudi okej. moji problemi se zdijo največji na svetu ampak vrjamem da imajo drugi večje. predvidevam da so posledice mojih problemov tudi moja preteklost. Kot 1 šolka sem bila non stop tarča posmeha do 6. razreda nisem imela nobenega prijatelja in zatos e tudi težje sporazumevam.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da se soočaš s številnimi izzivi - težko in neprijetno ti je v situacijah, kjer si izpostavljena pred drugimi, ne maraš stikov z drugimi izven tvojega okolja, nimaš motivacije za delo ali pa je ta zelo kratkotrajna, prav tako pa se težko zbereš. Verjamem, da ti je res hudo in neprijetno. Samo predstavljam si lahko koliko poguma moraš zbrati v situacijah, kjer si izpostavljena pred drugimi in kako intenzivna čustva doživljaš takrat. Poleg vsega tega pa te spremljajo tudi neprijetne izkušnje, ki si jih doživela ko si bila tarča posmeha. Verjamem, da ti ni enostavno in da se pogosto srečuješ z neprijetnimi občutki.
Praviš, da se ti tvoji problemi zdijo največji, čeprav se zavedaš, da imajo drugi tudi večje. Verjetno nekje res obstajajo posamezniki, ki se soočajo s kakšnimi drugimi problemi, vendar zaradi tega tvoji niso nič manj pomembni. Pravzaprav si prav ti tista, ki se z njimi na dnevni ravni soočaš na takšne in drugačne načine. Spodbujam te, da skušaš najti načine, da se boš z vsem opisanim soočala nekoliko lažje - da najdeš ustrezno podporo in skušaš v varnem okolju najti tiste načine in strategije, ki ti bodo vsaj malo olajšale doživljanje v situacijah, ki jim boš izpostavljena kar nekaj časa (tako zaradi šole, kot tudi zaradi dejstva, da so odnosi in stiki z drugimi neizogibni).
Lahko se obrneš na svetovalno službo na tvoji šoli ali pa si poiščeš pomoč pri psihologu v tvoji okolici. Nekaj virov pomoči najdeš tudi na strani https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/.
Čeprav ti bo morda sprva težje, verjamem, da ti bo skupaj s strokovnjakom in z vztrajnostjo uspelo najti način(e), da se boš počutila bolje.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije