Ne vem zakaj se mu zdijo pogovorI z resnejšo tematiko v živo zakomplicirani
Nikoli ne bi pisali strokovnjakom če res ne bi bilo potrebno.
Že eno leto mi življenje diktira anksizonost in depresija. Na začetku sem mislila da je to samo kratkoročno stanje in bo že minilo.Pa ni. SamomorilNe misli so zdaj še vsakdanja stvar in zadnje čase imam občutek kot da bom samo enkrat dobesedno imela velik mentall break down in... Nisem sploh vedla kaj je anksioznost. Naenkrat sem se pač začela poglabljat v vsako stvar... Vsako potezo moram premislit ker drugače dobim spet ta občutek nervoze. Verjela sem da si bom lahko sama pomagala... Ni mi uspelo in počutim se kot zguba ker vem, da rabim neko strokovno pomoč ker vem da v takem stanju dolgo nebom zdržala. Kaki nasveti na koga se naj obrnem ?
Lp,
V
• Mo
Mogoce
P.s.
Se opravicujem za slovnicne napake tipkovnica mi namrec sama kao popravi ampak sem pozabla pogledat
• ne
nekdobrezvolje
Živjo,
predlagam ti posvet pri tvojem osebnem zdravniku, ki ti bo predlagal, kako bi rešila svoje težave. Predlagal ti bo tudi, na koga se lahko obrneš za dodatno pomoč. V primeru, da imaš močno stisko oziroma misli na samomor, pa se lahko direktno oglasiš na posvet na Enoti za krizne intervencije v Ljubljani, kjer boste skupaj najhitreje ugotovili primerno lajšanje težav. Vem, da je prvi korak najtežji, vendar ko boš to storila, boš lahko zelo ponosna nase.
Veliko sreče in poguma ti želim.
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
pogovori o čustvih, mislih, zlasti o manj prijetnih, so za vsakogar izmed nas kdaj težki.
Nič hudega, če trenutno ne najdeš sama poti naprej. Vsi kdaj nismo kos svojim težavam, to je povsem okej. Kot je že zgoraj napisano, ti tudi jaz svetujem, da se čimprej obrneš na osebno zdravnico ter ji zaupaš svoje težave. Prosi jo, da te napoti dalje do ustrezne pomoči kliničnega psihologa in/ali pedopsihiatra. V kolikor bi bila stiska do obiska zdravnice prevelika ti prilagam link za ostale vire pomoči - https://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/f ... stiski.pdf.
V kolikor karkoli potrebuješ se lahko tudi ponovno obrneš na nas. Iskanje pomoči je dobra pot za izhod iz tvoje stiske, kar pogumno naprej. Četudi se ti najbrž ta trenutek zdi to malo verjetno, verjemi, da bo tudi to s časom minilo.
Lep pozdrav,
Patricija Kramaršek, mag. psihologije
• en
enčlovekkinevekjesegaglavadrži
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.