pozz
1: js sm hotla mojega crusha (maks) uprasat ce bi biu z mano ampak si nism upala, zato se je moja bff (gaja) delala da kao zglea da je maks u mene in mu je rekla da ce ze zglea da je u mene zk df ne bi biu z mano in je reku hell nah in da on ni u mene????zato sm se odlocla da ga bom se bolj spoznala, se vec druzla z njim...in nek spsolc k je starejsi 2 al 3 leta od useh nas (samuel) potiska maksa u mene da kao pade / se zvrne name da rata neki romantic, ce je blizu ka kao neki spotakne da zleti u mene,...ob njemu se pocutim lowkey sprosceno, udobno, nc me ni strah, in tut zaupam mu full stvari????
2: maks mi namiguje da je moj ex crush (izak) kao u mene in da ce bi sla z njim na valeto in ta shit...da mi2 bi kao full pasala skupi pac meni se to ne zdi,pac sej se fajn smesn ma sori ne bi bla z njim... on mi je ku prjatu????
3: js se druzim tui z drugimi fanti in mojega full dobrega prjatla (renej) samusel ceu cajt sramoti neki tko krici cez ceu razred za no reason????‍♀️: katarina, renej te caka / katarina renej bi biu s tabo /  katarina + renej = ❤   ,... js se z renejom dobro ujamem smo prjatli ze od 4 razreda in mu zaupam, mu kej povem se pocutim kinda sprosceno, udobno, brez strahu,... enkrat smo sli po isti poti domov in po exkurziji sm mu dala ceu paket bonbonou in je reku da sm najaca,... vedno k me vidi mi da roko (pozdrav)  in kdaj mi gaja pove, da me je pogleu u razredu med poukom,....
kaj naj naredim z usemi 3 problemi?
pls hiter odgovor????????
baj
• Ka
Katarincaaa
pozz
na moje uprasanje ni se noben odgovoriu
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena Katarinca,
tvoje vprašanje smo poslali svetovalki, ki ti pripravlja odgovor. Trudimo se, da vsako vprašanje dobi odgovor, kakor hitro lahko. Naši svetovalci pa svetujejo prostovoljno, zato je včasih potrebno nekoliko počakati.
Hvala za potrpljenje,
Uredništvo
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Hej!
Na isti dan si napisala sporočilo, ločeno od tega, ki ga najprej želim nasloviti. Opisovala si stvari, ki pri tvoji starosti niso varne in primerne, kot so spolni odnos, pitje alkohola, skupno tuširanje, spanje pri fantu ipd. Če se je kaj od tega res zgodilo, te nagovarjam, da bodi previdna in se o tem pogovori z odraslo osebo, ki ji zaupaš.
Če pa je bil tisti zapis izmišljena zgodba ali domišljija, pa s tem tudi ni nič narobe. Včasih si mladi kaj izmislite, ker vas zanima, kako je biti v razmerju ali pa morda preizkušate meje. A potem je prav, da o tem iskreno spregovorite, saj vam le tako lahko pomagamo razumeti in vam svetovati.
Kar pa zadeva zgornji opis, pa je situacija kar zapletena. Pri Maksu je videti, da te zanima, a da si včasih negotova, kaj on čuti, kar je povsem normalno. V tvojih letih se simpatije hitro menjajo in ni treba ničesar siliti ali hiteti. Ob Reneju se počutiš sproščeno, mu zaupaš in da je do tebe prijazen, kar je pravzaprav bistvo pri dobrem odnosu. Samuel pa počne nekaj, kar ni v redu. Če ti je moteče, mu jasno povej, da ti ni prijetno, ali pa se o tem pogovori z učiteljico ali svetovalno službo.
Glede izbire plesalca na valeti pa mislim, da ni treba izbrati simpatije. Na koncu je bistveno, da se na vajah in na valeti zabavaš in se povežeš s sošolci.
Upam, da sem odgovorila na tvojo dilemo.
Lepo bodi,
Cita Jenko, mag. psihologije
• Ka
Katarincaaa
pozz
ja, z starejso osebo sem se pogovorila zreven je bila moja mama, moj fant, js in njegova mama... to vse starsi vejo tlo da bye